Hallo Dames, We weten dat we een babyboy gaan krijgen maar nu de naam. We dachten dat we eruit waren: Ivan. Maar ik twijfel. Inmiddels wat andere namen als mogelijkheid: Lars Ruben Lucas Hebben jullie nog leuke suggesties?? Liefs
O dan vind ik Ivan verreweg het leukst! Lars ook wel, Ruben niet zo en Lucas ook niet echt, te populair... Misschien is Iben nog een idee?
Jullie reacties doen me goed. Denk dat manlief blij zal zijn als ik stop met zoeken hihi. Ik ga Ilan ook voorstellen. Thanks tot nu toe!
Ik vind alle drie de andere namen leuker. Maar als Ivan het voor jullie is, dan zou ik toch gewoon Ivan doen! Ian (gewoon op z'n Nederlands) vind ik ook erg leuk.
Ivan erg leuk! Ruben vind ik persoonlijk nóg leuker!! Lars ook een leuke naam, Lucas vind ik echt helemaal niks, ouderwets, bijbels en veel te veel voorkomend. De andere 3 zijn top!
Julian vind ik wel erg leuk maar mijn man niet. Zo lastig dat kindje moet toch zijn hele leven met die naam door he!
Ivan, leuke naam! (wij hadden Evan en Evyn ook op ons lijstje, is dat nog wat?) Lars heb ik niks mee (ben wel eens uit geweest met ene Lars, maar die had duidelijk meer plannen met mij dan ik met hem, dus die associatie is niet zo positief) Lucas vind ik een heel mooie naam (oudste broer heet zo, die naam blijft een leven lang goed) Ruben vind ik ook een leuke naam, maar moeilijk uit te spreken voor veel kleine kinderen. Zou het jammer vinden als m'n kind zijn eigen naam niet kan zeggen. Maar eigenlijk zeg ik: niet te veel twijfelen, kies voor de naam waar jullie nu het beste gevoel bij hebben.
Ik vind Lars en Ruben leuker, maar zoals al eerder gezegd werd zou ik het ook bij de eerste keuze houden. Het gaat er uiteindelijk om wat jullie mooi vinden toch? Van ruilen komt huilen zeggen ze altijd he hihi...
Iwan dachten we ook overna maar dan krijg je misschien gedoe met uitspraak. Tot nu toe ben ik toch wel weer overtuigd van Ivan. Andere namen hoor ik vaker.