Als onze tweede geboren wordt is onze oudste nog geen anderhalf. Nu zit ik dus te dubben. Ze is nog te jong voor een meerij-plankje (en dat lijkt me ook niet altijd handig, als je bv een hele dag weg gaat), maar zo'n grote duo-wagen.... duur en groot. Ik heb maar een klein autootje bv en dat lijkt me erg lastig. Nu zag ik gisteren een duo-buggy, maar ja, daar past zo'n baby voorlopig niet in, omdat het nog niet kan zitten. Wie heeft ook twee kindjes dicht op elkaar en hoe hebben jullie dit opgelost?
Ik heb de aesywalker duo. Redelijk wat ruimte in de mandjes eronder en rijd heel soepel. Ik heb nu 1 buggy en aan de andere kant de maxicosi erop zitten. Ideaal vind ik hem!
Ik zit met het zelfde probleem....nu zou ik voor een duo wandelwagen gaan maar zoals je al zegt...veel te duur. Nu heb ik me deze week laten voorlichtingen over de Koelstra twin. Je doet er dan een reismandje bij in voor de kleine...een carrier van topmark.. Hartstikke leuk, handig en niet duur... de koelstra twin kost 170 euro en de carrier 40 dus voor een 200 euro ben je klaar.
Hier een Phil & Teds Explorer. Even breed als een gewone wagen, waardoor die ook in een klein autotje past. Bovendien goed te gebruiken als enkele wagen
Een duo buggy kopen en zolang de baby nog niet kan zitten in een draagzak en de oudste in je "oude"( persoons) buggy?
Draagzak heb ik ook aan zitten denken, maar dit hou ik qua gewicht niet heel lang uit (krijg last van mn rug). De andere modellen die worden genoemd: ga ik eens even serieus onderzoeken. Ik was tot nu toe ook bij de easywalker uitgekomen. Maar moet bekennen dat dit mede kwam omdat ik bij deze via de ING-rentepunten voor 450 euro klaar ben (maar ook dat vind ik nog steeds een hele sloot geld)...
Ik heb vier kindjes en wij hebben dat probleem ook wel eens. Nu voor een tweelingbuggy kan je eentje hebben waar de kindjes achter elkaar zitten, of eentje waar ze voor elkaar zitten. Ik koos toch voor eentje achter elkaar omdat je dan beter door smalle weggetjes kunt en door deuren en zo. Ik vond het ook belangrijk dat beide stoeltjes een kap hadde voor als het regent, soms heeft enkel de achterste een kap. En nog een belangrijk punt vond ik dat je beide stoeltjes een beetje platter kan leggen, meestal gaat dat enkel met de achterste. dus hieruit bleek dat een buggy waarvan de de stoeltjes in veel posities kan zetten wel hedig was. wij kozen uiteindelijk voor eentje van abc design. namelijk de abc design zoom. we zijn er heel tevreden mee. (Producten | Duokinderwagens | Zoom |ABC Design GmbH) En als je hem te duur vind kijk dan eens op een tweedehandssite, misschien zijn er daar wel aan spotprijsjes. En ik vind tweedehands dingen super, het kost veel minder, en als je de buggy weg doet heb je ook niet het gevoel dat je nu iets heel duurs gaat wegdoen.
Hier 20 maanden en wij hebben een ABC zoom gekocht, is wel een heel ding maar vouwt heel klein op zodat hij gewoon in een twingo past. Ik wilde sowiezo een met een echte reiswieg waar de baby nog 6 maand in kon en niet een nestje of een smalle korte reiswieg. Ik heb ook een goede draagzak gekocht dus dan kan ik kiezen afhankelijk wat we gaan doen. Wij hebben hem compleet met resiwieg, 2 voetzakkken en parasol gekocht van MP voor 340 euro