Mee eens! Zelf op het kleine kamertje van onze dreumes staat het hartstikke leuk (vind ik). sorry voor de gekantelde foto’s, ik krijg het zo snel niet goed.
Wij zijn voornemens in ons nieuwe huis over 3 verdiepingen pvc te leggen. Ik lees hier met verbazing dat er mensen dus zeer ontevreden over zijn. Nog nooit van deze klacht gehoord! Ga me hier wel even goed in verdiepen nu. Wij gaan beneden voor visgraat en boven gezien de kleinere ruimtes echt voor “normale” planken. Ben bang dat het anders te druk gaat worden.
Wij hebben al 8 jaar PVC en heel tevreden. Inderdaad na verloop van tijd krassen/krasjes en vegen, maar dan gaat er een nieuwe dubbele laag polish op en lijkt de vloer weer mooi mat en als nieuw! PVC heeft onderhoud nodig, meubels eruit 1 keer in de 2 jaar (de grote kasten laten we staan hoor), dan intensief reinigen en twee lagen polish. Het is even een werkje, maar daarna kun je weer 1,5 tot 2 jaar vooruit
Gewoon recht. Visgraat vind ik echt niet mooi. Recht oogt rustiger. En ik denk dat je daar langer blij mee bent dan mer visgraat.
Hier ook van Anbiant en zeker tevreden. Prachtige vloeren! We hebben bij de eettafel wel scratch no more onder de stoelen, daar kregen we wel flinke krassen eerst. Maar dit werkt perfect. Verder doen we er niks aan qua middeltjes, alleen dweilen met een drupje schoonmaakazijn. Was een tip van Anbiant zelf. Ik hou van visgraat, maar vind rechte planken ook prachtig in een mooie houtlook. Dus aan mij heb je niks Ik was eerst ook bang dat visgraat heel druk zou ogen, ons huis is onderverdeeld in kleinere ruimtes. Maar in de praktijk vind ik dat helemaal niet, nog altijd heel blij mee .
Ik ben heel blij met mijn visgraat pvc vloer die sinds begin dit jaar ligt. Wel zou ik adviseren om te vragen of je proefsetjes van de pvc mee naar huis mag nemen. Dan kun je kijken hoe de kleur uitvalt in je eigen huis. Ik had in de zaak iets gezien dat ik prachtig vond, maar toen ik de staal thuis neerlegde zag deze er toch heel anders uit.
Wij hebben nu 3 jaar pvc beneden rond de 100m2 en zijn er erg tevreden over. Wij hebben vissengraat met band bies aan de rand. Wij herkennen deze bovenstaande klachten niet. De vloer is nog super mooi (3 kids 2 katten)
Hier ook visgraat gekozen, in een niet al te grote woonkamer. Juist door de visgraat oogt deze een stuk ruimer dan met de brede plank die er hiervoor lag. Heb wel een visgraat met een rustig dessin gekozen. Niet te veel kleurverschil en weinig noesten etc.
Wat een mooie vloer zeg!! Ik hou totaal niet van visgraat maar deze ziet er wel heel erg stijlvol uit. Waarvan is deze als ik vragen mag?
idd, zeker een proef staal mee naar huis nemen, wij hadden dit voor onze zolder ook gedaan, sommige kleuren uit de winkel waren bij ons of te donker, te grijs of juist te gelig. dus heel blij dat we konden kijken in onze eigen ruimte.
Ja ze mogen eerst de ondervloer zelf inspecteren. Houten ondervloer. Her en der gerepareerd. Op sommige plekken steekt purr schuim uit. En er zit verf etc op. Ik heb al 3x stofgezogen. Maar uit de kieren blijft van alles komen.
Dankje. Het is een vrij goedkope vinyl, geen pvc of laminaat ofzo. Komt van de plaatselijke interieurwinkel hier. Als je het graag wilt weten kan ik het merk op de factuur wel opzoeken denk ik. Maar de verkoper raadde dit alleen voor niet-intensief gebruik aan, dus voor een keuken of woonkamer is het eigenlijk niet geschikt.
Ik vind rechte planken echt het mooist. Visgraat vind ik alleen mooi in een mooi karakteristiek pand.
Hier nog steeds heel blij met pvc visgraat. In ons vorige huis hadden we ook pvc, en ook daar nooit klachten gehad!
Ik ben voor gewoon laminaat gegaan. Wel watervast. PVC werd een duur grapje met de houten ondervloer. https://www.meister.com/nl/producten/laminaatvloer-meisterdesign-laminate-ll-150-eik-ijsland-6835-geen.html?utm_source=qr-code&utm_medium=show-link Foto met blauwe muur is slaapkamer en foto met groene muur is woonkamer. Argh hij draait de foto van de woonkamer.