Hallo dames, Volgende week word mijn zoontje 1! Nu ben ik al een tijdje opzoek naar leuke voorbeelden van taarten. Zit te denken aan Bumba, maar daar heeft ie eigenlijk geen interesse meer in Hebben jullie nog ideeën?? Ik maak de taart zelf. (Heb al heel wat taarten gemaakt dus qua moeilijkheidsgraad hoeft het niet te simpel) Hij kijkt geen tv of zo dus hij heeft ook niet echt iets wat ie super leuk vind. Ja eendjes voeren buiten vind ie geweldig. Maar ik kan kwalijk een sloot met eendjes maken... Kortom ben een beetje inspiratieloos!! HELP!!! Groetjes maantje85
hoeft ook niet op een levensechte sloot met eenden te lijken toch. je kan ook soort van badeendjes boetseren en dan de taart aan de zijkant bedekken met kitkat repen of reepjes fondant met hout-structuur dat het een soort van groot houten emmer/bad lijkt en dan boven op iets waardoor het net echt water lijkt. zag bij cakeboss van dat spul ze noemde het piping gel. je kan het dan zo groot maken als je zelf wilt
nijntje? gewoon een taart als in taart? Met toefjes lekkers... Ik vind die eendjes ook wel heeeeel leuk !!
Erg leuk idee van die eendjes hoor. Ik had ook zoiets toen mijn zoon 1 werd maar dan met kikkers. Ik kan helemaal geen taarten bakken dus had maar wat kikker speeltjes gekocht en op de taart versierd. Vond ie erg leuk
Met 1 jaar een slagroomtaartje gekocht om lekker in te meppen. Prachtig fotomateriaal. Haha. En daarbij een taart laten maken bij de Hema met zijn foto erop. Heel simpel dus. Hij snapte het toch allemaal niet.
Ik had voor mijn dochter een 2 laags taart gekochtmet daarop een boltaart als half hoofd van Bumba, muts er op en handjes over de rand alsof hij uit de taart kwam. Al hoewel ze niet echt Bumba gek was waren de kleuren en het grappige gezicht van Bumba echt een succes!
Waar speelt je zoontje veel mee? Die van ons speelde veel met Little People autootjes (Wheelies) en wij hadden een taart met een Wheelies racebaan.
Ohhh die is idd erg leuk zeg! Mijn dochter wordt volgende week ook 1 en zocht nog inspiratie, maar die is erg leuk! hoewel ik volgens mij net zo goed een taart van kattenbrokjes kan maken... sjonge jonge... ze zit nu weer bij de brokjes...