PVC vloer ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamishka, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Omdat een houtenvloer niet altijd op vloerverwarming kan. Daarbij krast hout sneller en krijg je als je een plasje water laat liggen op hout sneller kringen.
    Hout slijt ook en zal je eens in de zoveel jaar moeten schuren en opnieuw laten waxen of lakken. Op een houten vloer zie je vaak precies waar er veel met een stoel wordt geschoven.

2. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Maar dat is ook de charme van een houten vloer. Je kan zelfs vloeren kopen die al krassen en deuken hebben en daar betaal je zelfs meer voor.
    Onze vloer is geolied, en dat kan je elke paar jaar weer doen (gewoon zelf, zonder dat je hele kamer leeg hoeft), maar het hoeft niet. Echt schuren en opnieuw behandelen is meestal pas nodig na een jaar of 15, of als je een andere kleur wilt.
    En je kan de krassen lokaal bijwerken, dat kan bij PVC volgens mij niet.

Ok, de combinatie met vloerverwarming snap ik :)

3. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.830
    113
    Is Flexvloer niet iets of is dat wat je wild hihi.

Ik had die reclame gezien en die is me wel mooi he.
    En kan dus overal :),
    Met patronen of motief er in echt zo gaaf.

Maar meer weet ik ook niet en egaal maken wel laten doen door een prof want als het fout is dan zie je bobbels en zo

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

De pvc die ik heb gezien koste 40 euro wel ex leggen...toch wel een hoop verschil he.

Maar parket hebben wij ook aan gedaht maar ik durf het niet zo goed omdat het doorgelegd moet worden in de keuken...maar het is wel het mooiste echt hout.

Deel Deze Pagina