Hoi allemaal, Van het weekend moeten wij op visite bij de dochter van een vriendin die 18 is geworden. We weten niet wat we haar moeten geven. We hebben het al gevraagd aan vriendin maar die wist ook niets.. Misschien dat jullie leuke tips hebben.
Wat voor type is het? Gaat ze misschien studeren of op kamers? Fashion cheque of bol.com bon als je er echt niet uit komt is altijd wel goed denk ik.
Ik zou een cadeaubon geven van een winkel die ze leuk vinden ( Bijv. Hema, H en M, Etos, Douglas enz.) of gewoon geld in een envelop. Ik geef m'n nichtjes van die leeftijd ook vaak gewoon geld; meestal sparen ze voor iets groots en zijn ze er enorm blij mee.
Fles drank, nu mag het Mijn 18e is niet zo heel lang geleden en ik werd het meest blij van bonnen. Of gewoon geld
Ik werd op mijn 18de heel blij van drankjes xD passoa, malibu, dropshot, pisang ambon, drankspelletjes (heb mijn drankroulette nog steeds van toen ik 18 werd haha) of gewoon geld. Of even navragen waar ze graag shopt voor een kadobon.
Ik heb bij de apotheek vorig jaar een aantal grote (sonde)spuiten gekocht. Daar past heel makkelijk muntgeld in. Een kaartje erbij met "hierbij een financiële injectie". Werd erg leuk ontvangen. Toch net even anders dan geld in een envelop. Fashioncheck is bij die meiden ook altijd goed.
Dit zou ik als ouder niet in dank afnemen eerlijk gezegd. Dat ze volgens de wet alcohol mag drinken wil niet zeggen dat het dan maar meteen gepromoot moet worden.
Idd zou er ook niet blij mee zijn. Denk dat de meeste meiden erg blij zijn met een cadeau bon van h&m of Zara idd en douglas/ici Paris ook leuk. En anders geld. Met een leuke kaart.
Ja maar 5x5 euro is net niks als je het niet kan combineren. Dan is 1x25 van bol.com ofzo leuker. Vind ik dan