Wie o wie weet waar ik haarclipjes met klemmetjes zoals op de foto kan vinden? Bekijk bijlage 607452 Bekijk bijlage 607453 Het zijn de enige klemmetjes die blijven zitten bij mijn dochter. Heb nu twee keer de gok gewaagd op Ali/Wish maar daar kun je geen kleuren kiezen en krijg dus echt de meest lelijke printjes/kleuren .
In het verleden wel eens haarclipjes gemaakt. Maar deze variant nog nooit tegengekomen in de webshops.
Heb ze nog nooit gezien. Maar ik zou gewoon je bovenstaamde bericht gia facebook naar een aantal mensen sturen die haarspeldjes maken mischien kunnen die je verder helpen.
Ik heb via Alie wel mijn eigen kleuren kunnen uitkiezen een keer. Want ik wilde ook alleen zwart, donkerblauw, grijs en wit. Maar moet zeggen dat het ander speldje had en niet dat zwarte onderkantje zie ik nu.
Wat lief dat jullie allemaal zo meedenken! Facebook heb ik niet dus dat is geen optie. Zelf maken zou wel kunnen natuurlijk (op basis van die ik nu heb of het linkje van @xElles) Ik zou alleen niet weten hoe dat moet ik dan even gaan uitvogelen. @ShineBright wat voor clipje zat er bij die van jou achter dan?
Nog nooit deze clips gezien & zowaar kom ik ze ineens tegen. Hier verkopen ze ze. Onder de naam: anti slip clips.
Anders in de zoekbalk anti slip intoetsen dan komen ze ook naar voren. Maar ik heb ze van Ali met een zilveren soort schuifspeldje toen in verschillende kleuren gevonden. Die ik heb echt per kleur kunnen bestellen.