Wij willen op zolder graag een pvc vloer (laten) leggen. Voor degene die al een pvc vloer hebben, waar hebben jullie deze gekocht? Ligt de vloer los of gelijmd?
Wij hebben een pvc vloer op de eerste etage en zolder. Deze is gelijmd. Wij hebben onze vloer bij een speciaalzaak gekocht voor vloeren, gordijnen enz. 1 tip: let op de dikte van de slijtlaag. Hoe dikker hoe beter. De slijtlaag van onze vloer is 0.55.
Wij hebben pvc op de benedenverdieping. Heel tevreden mee. Hij is gelijmd, zou volgende keer voor click kiezen. Het werkt toch wel (ondanks dat ze zeggen van niet) en soms zie ik echt grote kieren. Als het goed is, is dat minder met click en met lijm wordt het afgeraden om een stoomreiniger te gebruiken. Baal ik ook van haha.
Wij hebben beneden een pvc click vloer. Ideaal. Maakt lekker makkelijk schoon en minder glad dan laminaat. Gekocht bij een speciaalzaak.
Wij in Genemuiden, fabrieksverkoop,. Laatste partij. Voor een koopje. Op onze boven verdieping. Best tevreden Vind het Persoonlijk minder mooi dan onze keramische houtlook tegels. Maargoed die waren ook 3x zo duur
Wij hebben het besteld en krijgen het in juli. De hele beneden verdieping gat pvc worden. In de woonkamer houtlook en in de hal beton. Ik heb onze vloer gevonden via Instagram. Zo fijn als anderen alvast het uitzoekwerk doen We laten het egaliseren en leggen door een vloerenzaak. Wat mij een groot voordeel lijkt is het geluid en het schoonmaken.
Wij hebben net 3 weken een pvc-vloer in visgraat. Deze is verlijmd. Ben er tot nu toe erg tevreden over! Deze hebben wij gekocht bij een vloeren speciaalzaak, tevens ook laten leggen door ditzelfde bedrijf.