PVV programma niet haalbaar

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by DearDeer, Jan 19, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. goblins

goblins Fanatiek lid

Oct 27, 2013
    3,591
    3,222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    De roverheid heeft de pensioenen al een keer leeggeplunderd. Waarom denk je anders dat er geen genoeg geld meer is...

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij zeggen dan: stem je niet, moet je ook niet zeuren.. Zo jammer van je stemrecht...

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Hier ben ik het helemaal mee eens!

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Uhm, naar de piep? We kennen de hoogste welvaartsgraad. Ik denk echt niet dat we hier mogen klagen.

In België is er stemplicht. Kom je daar niet opdagen, krijg je een boete. Effectief hoor, zo dwing je mensen wel tot nadenken.

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,812
    5,951
    113
    Female

Jammer dat je geen reactie geeft.
    Ik ben echt oprecht benieuwd, hoezo is het land naar de piep?

6. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,819
    19,138
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ze kan geen reactie geven, omdat het grote onzin is. Nederland is één van de veiligste, rijkste en minst corrupte landen ter wereld. Een land dat zich bovendien in een behoorlijk stabiele regio bevindt.
    Misschien is ze niet tevreden over haar eigen leven, dat kan. Maar dat ligt zeker niet aan het land waar ze woont.

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83

Ik ben van mening dat Nederland al jaren de grond in word geholpen. Nederland heeft nog nooit zo'n. Armoede gekend stille armoede ik maak het van zeer dichtbij mee.
    Alle regels die gelden die zogenaamd nederland beter moeten maken maar er tegelijkertijd voor zorgen voor een doffe ellende waardoor mensen vast komen te zitten in hun situatie.

Nee ik sta niet achter nederland zoals het nu is en dat zal ik ook nooit gaan doen.

Zeuren zal ik nooit gaan doen. Ik weiger te stemmen op iets waar ik niet achter sta. Iedere partij maakt een leuke lijst met leugens en puntje bij paaltje gebeurd er niks.

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83

Ik ben zeker tevreden met mijn leven dat is echt een opmerking die slaat als een lul op een drumstel. Dus omdat ik vind dat nederland naar de piep is ben ik niet tevreden met mijn eigen leven? Echt totale onzin..

maar wat ik zeg ik sta niet achter nederland.

9. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,277
    2,978
    113
    Omdat onderwerpen over politiek volgens de regels niet zijn toegestaan sluiten we dit topic.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Share This Page