De roverheid heeft de pensioenen al een keer leeggeplunderd. Waarom denk je anders dat er geen genoeg geld meer is...
Uhm, naar de piep? We kennen de hoogste welvaartsgraad. Ik denk echt niet dat we hier mogen klagen. In België is er stemplicht. Kom je daar niet opdagen, krijg je een boete. Effectief hoor, zo dwing je mensen wel tot nadenken.
Ze kan geen reactie geven, omdat het grote onzin is. Nederland is één van de veiligste, rijkste en minst corrupte landen ter wereld. Een land dat zich bovendien in een behoorlijk stabiele regio bevindt. Misschien is ze niet tevreden over haar eigen leven, dat kan. Maar dat ligt zeker niet aan het land waar ze woont.
Ik ben van mening dat Nederland al jaren de grond in word geholpen. Nederland heeft nog nooit zo'n. Armoede gekend stille armoede ik maak het van zeer dichtbij mee. Alle regels die gelden die zogenaamd nederland beter moeten maken maar er tegelijkertijd voor zorgen voor een doffe ellende waardoor mensen vast komen te zitten in hun situatie. Nee ik sta niet achter nederland zoals het nu is en dat zal ik ook nooit gaan doen. Zeuren zal ik nooit gaan doen. Ik weiger te stemmen op iets waar ik niet achter sta. Iedere partij maakt een leuke lijst met leugens en puntje bij paaltje gebeurd er niks.
Ik ben zeker tevreden met mijn leven dat is echt een opmerking die slaat als een lul op een drumstel. Dus omdat ik vind dat nederland naar de piep is ben ik niet tevreden met mijn eigen leven? Echt totale onzin.. maar wat ik zeg ik sta niet achter nederland.
Omdat onderwerpen over politiek volgens de regels niet zijn toegestaan sluiten we dit topic. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl