Jongegezinnen beurs, is dat leuk?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mikki77, Sep 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zag in de nieuwe Kinderen een boekje met kortingsbonnen voor de Jongegezinnen beurs. Ik ben er nog nooit geweest, en het lijkt me op zich best leuk. Maar ik ben een beetje bang voor die Huishoudbeurs-taferelen, van gigantische massa's vrouwen die staan te dringen voor een gratis hebbedingetje. Dat lijkt me niet zo fijn met de wandelwagen erbij. Dus wie is er eerder op de Jongegezinnen beurs geweest, en kan je daar enigszins rustig rondlopen met je beebje, of is het echt héél erg druk? En is het ook leuk voor mannen?

2. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Hoi, ik ben er 2 jaar geleden geweest. Ik was toen 6 mnd zwanger en de vriendin waarmee ik ging had toen een dochtertje van 2 mnd. We waren zo blij dat we haar dochtertje niet meegenomen hadden en vonden het echt heel zielig voor al die kindjes in die wandelwagens... heel druk dus, echt net als de huishoudbeurs... Wel heel leuk trouwens hoor, heb toen flink ingeslagen met handige producten en leuke aanbiedingen. Of het leuk voor mannen is ligt aan je man denk ik haha... zou ie mee gaan naar de huishoudbeurs?

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    ben toen ik 7 mnd zwanger was geweest. vond het inderdaad ook niets om er met een kindje heen te gaan. vond het maar zielig al die kindjes in een wandelwagen die geen kant op konden.
    Vond het zelf wel leuk trouwens maar niet zo leuk dat ik dit jaar weer zou gaan..

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    we zijn vorig jaar geweest, toen was ik ongeveer 24 weken zwanger. we waren vrij aan het einde van de dag gegaan dus het was op een geven moment heel rustig, heerlijk!
    maar toen we aankwamen was het echt nog super druk.
    ik vond het leuk voor eventjes want was al snel moe.
    dit jaar weet ik nog niet of we gaan eigenlijk, nog niet over gehad. maar mochten we gaan dan gaan we weer op het einde.
    m'n vriend vond het trouwens leuk om mee te gaan.

5. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,422
    447
    83
    Limburg
    Ik ben er ook aan het denken om erheen te gaan, maar heb dan zowiezo geen zin om onze dochter mee te nemen die dan net 3 maanden is. Als we gaan dan gaat zij denk ik lekker naar opa en oma, hebben papa en mama lekker samen een dagje uit. Op zich lijkt het me wel leuk voor een keer naar toe te gaan.
    Is alleen wel 1 1/2 uur rijden of met de trein vanuit hier, dat houdt me nog een beetje tegen.

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    als ik jullie was zou ik trouwens met de trein gaan want we hebben op de terugweg giga in de file gestaan.

7. foetbal

foetbal Actief lid

Feb 20, 2008
    209
    0
    0
    Ik vond het helemaal niets. Was heel kneuterig en op het moment dat wij er waren heel druk.
    Er waren 100 000 stands met goedwillende dames die geboortekaartjes fröbelden of die zelf handoekjes ed. borduren.
    Er stond vorig jaar één stand die wat kinderwagens demonstreerde, maar bijvoorbeeld niet een stand van Bugaboo met allerlei bugaboo produkten.
    Het waren vooral kleinschalige winkeltjes die produkten toonden, en waar je dan via internet bestelling kon doen.
    Daarvoor hoef ik niet naar zo'n beurs, dan doe ik net zo lief direct via internet zaken.

Verder moesten we 15 euro pp entree betalen en werd er behalve doosjes vitaminesnoepjes niets "uitgedeeld".
    Ook vond ik de koopjes tegenvallen, Zwitsal had een beursactie, die een week later ook bij de droogist te krijgen was.

Wij waren op dat moment in Utrecht vanwege een fietsbeurs en dat was echt een wereld van verschil. Daar stonden grote merken die zich presenteerden en die nieuwe ontwikkelingen toonden, niet de lokale fietsenboer die met z'n assortiment op de beurs staat.

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Oke, goed dat ik het even vraag dus. Ik zag dat ze daar allemaal 'voorzieningen' hebben voor baby's. Een borstvoedingslounge etc. Maar dan nog is het dus heel druk voor die kleintjes. Ik denk dat wij het maar overslaan...

9. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Nou ik heb toch echt meerdere stands gezien met kinderwagens..
    En ook Bugaboo hoor!!

10. kylain

kylain Bekend lid

May 7, 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi hoi,

Ik heb er echt ontzettend veel gekocht toen!!!Kreeg bonnen van wij jonge ouders met allemaal kortingen en acties en gratis dingen. Ik geloof dat tim tot net 8 weekjes was en ja je krijgt heel veel opmerkingen van mensen van "dat is toch zielig met zo'n kleintje" . Het is niet voor niets een jonge gezinnen beurs voor baby's ed. !?!(kan me daar nog boos ommaken:)) Er zijn genoeg voorzieningen voor baby's om te verschonen en te voeden. Alleen is het ook erg druk met mensen die op die plaatsen uitgebreid gaan lunchen (zonder baby)....Ik heb het een keer gedaan en vond het leuk maar het is net of je er tegen kan tegen de drukte enzo....

Groetjes Lysanne

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik ben vorig jaar geweest met mijn kleine van ongeveer 3 maanden in de kinderwagen. En heb echt een leuke dag gehad.
    Ruimte genoeg om te zitten en ook qua voedingsruimten enzo goed geregeld!

Dit jaar ga ik weer met mijn zwangere zus, moeder en dochtertje
    Ik weet zeker dat we ons weer prima zullen vermaken!

12. foetbal

foetbal Actief lid

Feb 20, 2008
    209
    0
    0
    Ja er was wel iets met buggaboo (dat was overigens maar een voorbeeld) maar niet de fabrikant van bv bugaboo. Wel stands van winkels die bugaboo verkochten.

Overigens was er wel verzorgingsruimte voor baby's.

13. Sam1986

Sam1986 Actief lid

Jul 6, 2008
    437
    0
    0
    Ik wil dit jaar wel gaan, maar ik laat de kleine denk thuis. Die heeft er helemaal niets aan.

14. ynnel1

ynnel1 Actief lid

May 27, 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Ik ben op de 9 maandenbeurs geweest, denken jullie dat de jonge gezinnenbeurs nog vernieuwend is voor ons???????

15. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik denk dat ik ook wel ga. Maar ik doe Emma denk ik in de draagdoek. Anders ben ik bang dat ik over iemands tenen heen rij haha.

16. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    ik vond het verschrikkelijk. vreselijk druk..
    en je word hebberig haha.. ze hebben wel wat leuke aanbiedingen..
    maar ik ga er niet weer naar toe..
    een dagje rustig shoppen is leuker (mijn mening)

17. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat vraag ik me inderdaad ook af... ik denk dat je met een kindje van 5 maanden, nog wel leuke dingen hebt qua eten en drinken, buggy's, autostoelen etc, daar liep ik zelf op de 9 maandenbeurs voorbij. En nu is die tijd voor ons eigenlijk ook wel weer voorbij...

ik ga nog maar even kijken wie en wat er precies komt....

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Ik vind van wel jonge gezinnebeurs is meer erop gericht van kinderen van 6 maanden-4 jaar... dan op zwangeren zoals de 9-maanden beurs ;)

19. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Wij zijn er vorig jaar geweest. Wij zijn al niet van die familiedag mensen, maar dit sloeg alles zeg.
    Druk druk druk.
    Omdat ik bijna niet kon lopen (hoogzwanger en veel vocht) reed ik daar in rolstoel. Ik kon weinig zien.

En datgene wat je kon kopen (op één of twee winkeltjes na) kwam het allemaal op hetzelfde neer en die kan ik ook hier in de winkel kopen.

Wij gaan er nooit never meer heen. ;)

20. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Is het ook leuk voor mij?
    Ik heb helemaal geen grote producten (buggy, kinderstoel, autostoel etc) meer nodig. Ook heb ik geen interesse in vernieuwende bekers of flessen.

Zijn er ook leuke standjes met kleding ofzo?

Share This Page