Hallo allemaal, Mijn vriend heeft een y-cam gekocht (gewoon een grote webcam) die hij heeft aangesloten op de ipad. Echt geweldig groot beeld op de ipad , en kan ook op de iphone. Ik ben er helemaal blij mee, en de kosten waren een stuk minder dan een echte beeldtelefoon, zo'n ca. 60 euro waren we nu kwijt. voordeel is ook dat we overal waar we zijn het kindje dan via internet kunnen zien. Enige nadeel: de app die we hebben is zonder geluid, en tot nu toe hebben we nog geen app die geluid ook heeft. Dus willen we een losse gewone babyfoon ernaast, welke zouden jullie adviseren hiernaast? Nog meerdere meiden ervaring met ipad /iphone als babyfoon?
Vreet dat niet ontzettend veel batterij? En kun je dan wel je iPhone/iPad gebruiken als hij op de babyfoon app staat? Lijkt me erg onhandig, vooral omdat je er nog een babyfoon langs moet gebruiken vanwege geluidsgebrek Ik zou er dan liever voor kiezen om toch een beeldbabyfoon te kopen, eventueel tweedehands als het budget het niet toelaat maar die wens er toch is
Heb er ook even over nagedacht, maar het nadeel lijkt me dat je de babyfoon dan niet bij de oppas achter kan laten, dan zit je zelf zonder iPhone. En een beeldbabyfoon lijkt ons ook erg handig voor oma die niet zo heel erg mobiel is. Als zij een keer oppast scheelt het hopenlijk voor haar een.paar keer traplopen als ze de beeldbabyfoon kan gebruiken. Wij gaan dus toch maar voor een gewone, in plaats van een iPhone met webcam.
Ik had er trouwens nog nooit van gehoord! Hoe werkt dat dan, je laat die webcam boven, en kan dat beneden op je ipad of iphone zien? Of moet je je ipad of iphone boven laten en zit je dan dus een groot deel van de dag + avond zonder telefoon of internet? Mij lijkt om eerlijk te zijn een babyfoon met geluid handiger als een webcam zonder geluid. Je leert namelijk vanzelf welke geluidjes wat betekenen en bij welk piepje je wel moet kijken en wat gewoon een slaaphuiltje is.
Het lijkt mij geweldig! Welke app heb je daarvoor? Ik heb zelf de luvion grand elite, werkt ook goed.
Heb even gezocht in de appstore en kwam deze app tegen: baby monitor Y-cam Er staat dat het met geluid is.
die app doet het niet bij onze ipcamera. We hebben camviewer, werkt perfect alleen zonder geluid Voor opa's en oma's is het ook ideaal, want het is echt heel makkelijk, en daarnaast is er nog de gewone babyfoon dan met alleen geluid, als ze die ipad niet willen gebruiken, qua batterijen valt het ook erg mee, een ipad gaat immers erg lang mee, vele malen langer dan zo'n luvion bijvoorbeeld.