pyama jumpsuit 104

Discussie in 'De lounge' gestart door knor, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Wie weet waar je jumpsuits kunt kopen voor jongens in maat 104? Daarmee bedoel ik een pyama...
    Lijkt me lekker voor de winter. Heb er wel een gezien maar die was E27,- en dat vind ik wel wat prijzig.

2. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ik ben benieuwd. Ik zoek maat 92 maar bij de H&M gaan ze maar tot maat 86. Kan je niet helpen dus, sorry.

3. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

In Amerika verkopen ze die dingen wel. Die zijn bijna popuair daar. Miss eens op een internationale site kijken ofzo?

4. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Durf het nooit zo goed aan om in Amerika wat te bestellen....

5. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Bij de H&M hangen ze nu met een soort van Kapitein Haak uitvoering. Dat is gewoon een pyama jumpsuit en die gingen zelfs tot 6/7 jaar! Prijs was 17,95

Bij de Carrefour (grotere supermarktketen in Belgie) verkopen ze ook jumpsuits voor leeftijden tot 6 jaar! De prijzen daar zijn ietsjes goedkoper omdat ze daar heel vaak alleen verkocht worden.

Marktplaats eens kijken? Bij de primark in Rotterdam heb ik ze vorig jaar voor mijn zoontje gehaald en die had maat 92, maar volgens mij hadden ze ook oudere maten.

De Lidl haalt ze ook eens in het jaar in de verkoop en die maten vallen ontzettend groot uit. Ik heb maat 86/92 gekocht en die past mijn zoontje nu pas :$, en mijn zoontje is echt niet de kleinste. Die heb ik toen volgens mij gekocht voor 9 euro voor 2 stuks!

6. Marjolein79

Marjolein79 Actief lid

11 sep 2007
    253
    0
    16
    Het zonnige zuiden
    Ik weet niet of je ver van Duitsland woont, maar daar krijg je die pyama's ook en voor een leuk bedrag. Ik heb er laatst nog een meegenomen voor mijn zoontje bij de real (die kostte 10 euro) en bij de DM en Kik heb ik ze ook zien hangen.

Groetjes Marjolein

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  8. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    bij de primark gaan ze tot maat 176!!!!!

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik heb ze vorig jaar bij name-it gekocht.

Deel Deze Pagina