Tuitbeker, maar welke?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sepi, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede tuitbeker voor me zoon van bijna 6 maanden...
    Gebruik momenteel de nuby maar dat is niks...

Een rietjesbeker vind ik nu nog niet handig en een gewone beker wil ik ook nog niet mee beginnen.

Welke tuitbeker adviseer jij voor de kleine man?

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier allerlei soorten geprobeerd, maar uiteindelijk dronk ze het eerst en best uit de Nuby tuitbeker met zachte tuit. Toen was ze 11 maanden oud!
    Waarom vind je een rietjesbeker nog niet handig?? Als hij het kan maakt het niet uit of het een rietjes of tuitbeker is?

3. NandaK

NandaK Actief lid

28 feb 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanaf 6 maanden een beker gebruikt bij het eten voor water. En voor onderweg en tussendoor een avent anti lekbeker. Eerst een zachte tuit en nu sinds een week de harde. Ook die van difrax geprobeerd maar die bleef lekken, ook na nieuwe ventieltjes van Difrax. Verder drinkt ze ook uit de rietjesbeker van de Hema. Die bevalt ook goed, lekt niet.

4. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Wij hadden een beker met zachte tuit van de hema, prima. Nu een van avent, ook prima. Die heeft een klepje waarmee onze dochter zit te spelen en dan krijgt ze em soms niet meer open.
    Merkte trouwens vandaag dat ze nu op dezelfde manier uit een fles met speen drinkt, hihi

5. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    De Antilek beker van de HEMA idd, die is erg fijn
    Nuby lekte bij ons

6. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Eerst een Avent, maar die lekte.... Nu eentje van de Prenatal, super ding! Lekt tenminste ook niet :)

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik heb ze van Nuby, Hema en Difrax gehad en de kleine man dronk het beste uit die van de Difrax. Alleen erg jammer dat ze allemaal lekte ondanks dat het antilek bekers waren..

8. lux

lux Actief lid

16 apr 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje kon in het begin het beste drinken uit de goedkoopste tuitbeker van Hema, helemaal niet anti-lek :) maar hier kreeg ze tenminste iets uit...

Bijgevoegde bestanden:

• beker.jpg
      beker.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,6 KB
      Weergaven:
      1.069
  9. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier de Difrax tuitbeker. Maar ook deze gaat op den duur wel lekken. Dit is wel de enige die eerst niet gelekt heeft trouwens...

Bestaan er eigenlijk wel anti-lek bekers die écht niet lekken? Ik moet hem nog tegenkomen.... ;)

10. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rietjesbeker krijgt hij niks uit.

Ga morgen eens op zoek naar een andere beker...

11. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier hadden we een tuitbeker van difrax met zachte tuit maar mijn dochtertje wordt boos als ik die beker aan bied.(moet ook zeggen dat ik het niet een super systeem vindt) ze drinkt nu uit een gewone rietje en heb een nuby rietjes beker gekocht voor haar heb alleen even de antilek kapot gemaakt dat was nog net te moeilijk voor dr maar nu drinkt ze goed.

dus je zou een gewoon rietje kunnen proberen in het begin knipte ik er een stuk van af en nu hoeft dat niet meer

12. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Wij hebben de antilek beker van Tommee Tippee. Werkt hier heel goed en lekt ook niet.

13. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hier een tuitbeker van Nuby met zachte tuit. In het begin heel even wennen, maar gaat inmiddels als een trein. Ze kan hem goed zelf vastpakken en dat is ook wel prettig. Hiervoor de Difrax met harde tuit geprobeerd maar dat was een drama. Ze beet alleen maar op de tuit en alles zat onder! Antilek amehoela!

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    bij ons bij t cb werd de tuitbeker van eigenmerk etos geadviseerd. heeft zachte tuit en is een brede tuit waardoor de overgang van fles naar tuit niet zo heel erg groot is.
    kost geloof ik 5e ofzo. mn vriendin gebruikt hem en is super tevreden! dit is de eerste tuit waar haar dochter uit drinkt. ik zelf heb nog geen tuit gevonden waar mn dochter uit drinkt maar ga zeker die van de etos proberen!

15. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    #15 happy27, 28 jun 2012
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
    Hier tuitbekers van kiddyboo, echt super. Je begint met de junior met een zachte tuit (ik heb gedanst met dat ding :) geen drupje wat er uitkomt) en dan kun je op de kiddyboo 360 graden tuitbeker overgaan, die is echt handig! Is vorig jaar baby product van het jaar geweest, maakt de overgang naar een gewone beker heel klein.

16. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    happy 27; waar is die te koop?

rietjesbeker; meneer krijgt daar niks uit...

17. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Wij hadden eerst ook een rietjesbeker van Nuby (volgens mij), maar dat vond ik ook nog een hele techniek om daar iets uit te krijgen.
    Daarna de simpele rietjesbeker van de HEMA gekocht en dat gaat als een trein!
    Is eigenlijk een gewoon dun rietje, zonder gekke toestanden!

18. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Jaaaah die 360 graden beker. Heerlijk ding. Mijn dochter gebruikt hem af en toe nog. Als we ergens naar toe gaan. Ik wist niet dat ze ook een tuitbeker hadden. Ga toch even zoeken.
    Bij onze oudste heb ik wel zoveel tuitbekers geprobeerd.Ze wou er geen een! De kast staat nog vol voor onze jongste;)

19. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    #19 happy27, 28 jun 2012
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
    Bij hetrietje.nl kun je ze bestellen
    Op die site hebben ze aparte handige dingen vind ik, bv een houdertje waar je het stokje van een waterijsje in kan doen zodat het niet lekt etc. Maar dat is een beetje offtopic hihi

Deel Deze Pagina