pijnlijke scheurtjes

Discussion in 'De lounge' started by yasmine1974, Nov 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

Jul 19, 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    Hoi dames, ik heb weer zo een heel leuke sappige vraag :), ik heb al een tijdje last van kleine vaginale scheurtjes en eenders wat ik doe het gaat nooit weg. Het doet pijn tijdens sex, dus mijn libido is volledig naar de maan.
    Heeft iemand hier ook al eens last van gehad?
    Ik had me volledig laten onderzoeken 3 maand geleden en in de kliniek vind men geen bacterie of virus die dit zou kunnen veroorzaken.
    Wie weet raad.

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Misschien helpt insmeren met sudocreme of een ander zalfje wel?

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik heb dat ook weleens en bij mij is dat echt een schimmel!!
    ik smeer de zalf 3x per dag en met 2 dagen is het weg...
    zijn een soort kloofjes...

4. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

Jul 19, 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    Nou, ik zit echt te zoeken achter de symptomen online maar ik vind het niet. Het zijn geen korstjes, echt kleine scheurtjes, net zoals papierscheurtjes. Het komt ook niet van de sex, want heb 2 weken geprobeerd geen sex te hebben, en het kwam toch spontaan opzetten.
    Soms komt er een klein beetje bloed uit en het prikt als ik me was of naar de toilet ga.

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb hier ook last van! en had er een tijd geleden ook een topic over geopend.
    Het is bij mij ook nog steeds niet over...maar het is gelukkig wel minder geworden.

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    En waar was je je daar dan mee?
    Want als het zeep is dan weet ik wel waar het door komt ;)
    Maar het kan ook zijn dat je teveel afscheiding hebt. Dan zou ik n goed inlegkruisje proberen en kijken of dat het is.
    Of heb je misschien vaak syntethische slipjes aan? Dat kan er ook voor zorgen dat je daar beneden problemen krijgt. En dan is katoen een betere keuze.
    Tja het kan vanalles zijn. Dingen waar je niet aan denkt en dan blijkt het toch ineens dat te zijn. Is erg zoeken.
    Maar voor mij klinkt het alsof je bacterie huishouding (de goede bacterieen wel te verstaan!) daar n tikkie off balance is. En bovenstaande zijn n aantal van de boosdoeners dan.
    Maar wat ik iig zou doen als ik dit had is vaker even laten checken of je geen schimmeltje hebt want die hebben nu wel meer kans omdat je huid daar kapot is!

7. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Dat wat je beschrijft ken ik, ik had het toen ik griep had.
    Brande onwijs en wilde soms niet eens mn ondergoed meer aan omdat het zo'n pijn deed.
    Als je er naar wees kromp ik al ineen.
    Toch is het bij mij toen binnen 2 dagen over gegaan, smeerde het wel in met een beetje zwitsal omdat het schraal was.

Sterkte iig ermee en als je het niet vertrouwd bel even de HA

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Bij was het dus geen schimmeltje. En lag het ook niet aan me slipjes.
    Mijn huisarts kon er ook niks aan doen.
    Nu is het gelukkig stukken minder geworden.

9. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

scheren? Ik heb weleens van die haarscheurtjes na het scheren (tijdens het scheren merk je het niet op). Ze branden, doen zeer, jeuken, zwellen op.... gewoon open geschoren dus.

10. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

zohoo, dat is nog eens grondig scheren! :D

11. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    dit kan komen door een schimmel infectie of gewoon droge vagina. of ihihih dat je man een te grote heeft.

laat het voorlopig even genezen duurt 1 a 2 weekjes en dan weer proberen en zorg tijdens het vrijen dat je vochtig genoeg bent..

ik had het ook vorige weel door uhmmm te snelle sex;) ( te snel willen ihihi )

12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    las net dat je dat al gedaan heb mmmmm heb je dit al vaak gehad ??? dan kan je namelijk te nauw worden als je het al veel hebt gehad.

mijn man heeft het bij zijn voorhuid en door de hele tijd dicht groeien werd zijn voorhuid te nauw .

xx

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    er bestaat ook een soort syndroom wat dit kan veroorzaken heb ik laatst op een andere site gelezen..best veel vrouwen hebben dit. het jammere eraan is dat het van alles kan zijn...het kan een schimmelinfectie zijn het kan door de sex komen het kan door synthetische stoffen komen of te strakke broeken enz enz...
    een hele waslijst

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Herkenbaar..:)

Het doet i.d. auwie en met sexen doet het al gauw pijn waardoor ik gespannen wordt en het helemaal niet meer wil..

Hier geen schimmel oid. De huid is er gewoon erg gevoelig.. Heb het al erg lang.. Heb het trouwens gekregen na de zwangerschap..;)

Ik smeer de huidscheurtjes altijd in met bepanthen..;)

Share This Page