Hoe draag je dit?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Username, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Username

Username Niet meer actief

Ik trof onderstaand vestje (?) in een tas met kleding die m'n schoonzus heeft gebracht. Ben heel benieuwd wat t is en wat de voor en achterkant is. Ik twijfel omdat t label op n andere plek zit dan je zou verwachten. M'n schoonzus is niet bereikbaar dus ben benieuwd of jullie t kennen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      39 KB
      Weergaven:
      85
  2. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    volgens mij idd achterstevoren...... want ik vind het strikje nogal gevaarlijk aan voorkant ?

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Luiertruitje :). Strikje van achteren. Ik had ze vroeger als baby ook en heb er hier een van mezelf liggen.

4. Username

Ah thanks, dat dacht ik al. Leek me echt zo'n dingetje voor een pasgeboren baby'tje :) maar wat doe je eronder?

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Uhh haha ik denk romper? Ik weet het niet :D

6. Username

Ja romper sowieso. Maar dacht meer aan broekje ofzo? Ik heb geen idee hoe ik dit moet combineren ;)

7. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar had ik er ook een hoop van gekregn, heb ze in een kledingzak gestopt, had er helemaal niks mee.

8. Username

Ik heb er maar één gelukkig. Vind t wel schattig. Maar waarmee je dit combineert is me echt een raadsel :D

9. Mamavan31984

Mamavan31984 Actief lid

30 dec 2012
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb hem inderdaad ook, maar nooit gebruikt.

Ik heb hem een keer bij mijn toen pas geboren dochtertje aangedaan, maar droeg de opening aan de voorkant hahaha, wist duidelijk ook niet hoe ik hem aan moest doen en ik heb de touwtjes er af geknipt.

Nu is het dus een vestje. Ik weet niet of ik hem voor dit baby'tje weer ga gebruiken. Hij hangt wel in de kast. Ik denk inderdaad dat je hem kan dragen met een rompertje met lange mouwen en een broekje of over een jurkje heen met lange mouwtjes als vestje. Want bij mij zijn de touwtjes er dus af.

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik ben gewend dat je onder deze truitjes geen broekje oid doet, maar een luier gebruikt waarmee je de beentjes inpakt, echt ouderwets.

En je doet hem inderdaad aan met die open kant aan de achterkant, evt kan je het open stukje nog dicht plakken met een stukje luiertape.

11. Username

Dat is echt oldschool Hanneke :) het kwam me al bekend voor. Nu je dat zo zegt, kan ik het me nog wel voor de geest halen van heel vroeger.

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb een pop hier in huis bereid gevonden even te demonstreren wat ik bedoelde :p.

Bekijk bijlage 304761

13. Username

Jaaaaa herkenning! Wat leuk om te zien zeg :) thanks!

Ik ga op zoek naar een manier om het vestje toch wat moderner te dragen. Tips zijn heel welkom :)

14. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Mijn mams had ook nog een paar luiertruitjes. Gewoon net zoals op de pop hierboven of met een rompertje eronder met een broekje!
    Ik hoop dat onze kleine ze past. Lijkt me heel speciaal omdat ik ze ook heb gedragen

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Om het wat 'gangbaarder' te maken kan je er gewoon een broekje onder aan doen inderdaad. Voor een meisje kan je er wellicht ook iets van een overgooiertje/jurkje overheen doen of een rokje eronder met een maillotje of legging.

16. Blays

Blays Niet meer actief

Lijkt me idd leuk over een jurkje, of met een romper met lange mouw eronder en een leuke gekleurde legging of maillot!

17. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ik gebruikte die voor mijn meiden ook, met een effe wit rompertje eronder en dan een leuke legging erbij. hema verkoopt deze truitjes nog.

18. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik heb hier ook bulten van die vestjes, effen wit en ook wit met klein beetje roze of blauwe accenten. Allemaal van mij van vroeger geweest en van me broer van vroeger, ik gebruik ze niet voor mijn kindjes, Heb ze aan mijn dochter gegeven voor haar pop. je draagt ze idd achterstevoren lijkt wel. Open kant achter.

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Oh my, ik heb die gewoon als vestje gebruikt met een romper eronder! Leuk joh, gekleurde romper, wit vestje, wit broekje.
    Mijn moeder had ook nog lichtblauwe en lichtgele. De roze heeft hij niet aan gehad.

Deel Deze Pagina