Mijn zoontje eet dan einelijk sinds deze week goed een heel stuk brood op. ik heb me er dus nog niet echt in verdiept wat ik allemaal op brood mag smeren. of mag je in principe alles laten eten en dan met mate? hij heeft deze week eigenlijk alleen appelstroop gehad jam wel geprobeerd maar dan eet hij het brood niet meer op.. dus ik ben eigenlijk wel benieuwd
Hoi hoi! ik geef tot nu toe alleen smeerbaar beleg maar wil binnenkort wel uitbreiden met kaas of vleeswaren. Wat ik nu geef: zonnatura jam, appelstroop, perenstroop, smeerkaas, smeerworst (beide met mate), philadelpia (alle smaken), geprakte banaan of restje fruithap (gepureerd). Met pindakaas moet je voorzichtig zijn ( zout en allergiegevoelig ivm de pinda's). verder geef ik liever (nog) geen chocoladepasta ed omdat daar veel suiker inzit en hetverder niks gezonds toevoegd.
Hier gaat goede start van blue band als boter op brood. Dochter at soms alleen boter, maar ook wel appelstroop, jam. Nadat ze een jaar was geweest ook weleens hagelslag en chocoladepasta, vleeswaar of kaas. Smeerworst krijgt ze niet, zit mij teveel troep in.