Als je kleintje groter word..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jucade, Jun 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had t er met mijn man over gisteren. Als Justin nu een jaar of 6 is en naar groep 3 gaat, wil ik wel weer meer gaan werken. (Er van uitgaande dat Justin enigst kind blijft) ;) Mààr mn man vind dat ik best 4 dagen kan gaan werken. Ikzelf vind 3 dagen meer dan genoeg en wil ik sowieso woensdagmiddag vrij en t liefst ook na 3en. Ik wil niet dat Justin dan tussen de middag elke x moet overblijven en na school naar bijvoorbeeld de bso moet.. Hoe hebben jullie dit? :cry:

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

pfff dan heb ik nog 5 jaar te gaan tegen die tijd kijk ik wel!
    ik werk nu 2 dagen vind het wel lekker zo!

3. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    ik zou 4 dagen wel erg veel vinden.

onze oudste zit net op de basisschool,
    er zit een meisje bij haar in de klas
    en ik dacht dat de oppas haar moeder was.
    dat zegt eigenlijk al genoeg!
    dus daar zou ik echt nooit voor kiezen.

als jij zelf 3 dagen genoeg vind,
    dan zou ik dat doen,
    en niet 4 dagen omdat je man vind
    dat je dat moet doen!

4. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik werk nu 12 uur, maar als Steven naar school gaat, wil ik dat wel verdubbelen.Dit is namelijk ook het enige wat kan, 12-24-36 of 40 uur.
    Maar hoe ik dat ga verdelen, het zijn wel 3 hele dagen en dat vind ik wel weer veel.

5. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,383
    0
    0
    Limburg
    ik wil dan ook weer 32 uur gaan werken, werk er nu 24. Maar soms vind ik het ook wel erg veel. Ze moeten dan voor en na de school en tussendoor opgevangen worden.
    Dus ik denk dat ik het gewoon bij 24 houd, misschien wel 20 uur en dit probeer te verdelen over 4 a 5 dagen. Zodat ik ze toch zelf kan brengen en ze niet te lang naar de bso hoeven na schooltijd.

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    4,389
    0
    0
    Ik werk nu 20 uur, zou liever 16 uur werken maar dat zit er voorlopig even niet in.
    Ik werk nu gemiddeld 2 en een halve dag per week, en dat is prima te doen. Oma past maar al te graag op ;).
    4 dagen lijkt mij ook wel een beetje veel hoor, dan zie je je kleintje zo weinig!

Liefs, misspuma

7. Robyn

Robyn Bekend lid

May 23, 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik werk nu 3 dagen het het bevalt me echt prima. Ik zal niet zo snel weer meer gaan werken.

8. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ik ga ook 2,5 dagen werken verdeeld over de ene week 2 dagen de andere 3 dagen. Als Jelte naar de kleuterschool gaat dan kan ik met de woensdag( middag) stoppen en die verschuiven naar een andere dag.
    Het is nog ver weg,maar het kan geen kwaad om idd alvast na te denken wat je eventueel zou willen.

9. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik werk 3 dagen dan ben ik wel altijd op woensdag vrij. de andere dagen wordt of overblijven of bij opa en oma een hapje eten.

10. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik ben bewust de eerste 4 jaar thuis gebleven
    toen de jongste op het kleuterschooltje ging ben ik weer gaan werken

eerste maanden nog niet maar nadat ze wat gewend was
    bij moesten ze toen ook overblijven ik werkte alleen de ochtende tot een uurtje of 13.00

dit kon in mijn werk maar dat is natuurlijk niet overal mogelijk

en nu met Caitlin werk ik in de avonduren en de weekenden
    dit kan omdat ik in de wijkzorg werk en daar is 24 uur per dag hulp nodig :)

11. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

Dec 29, 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ik werk 16 uur,ma en di een hele dag en dan zit de oudste(7) op school en blijft dan over en gaat met de overbuurvrouw mee tot ik thuis ben.Kleine is 1 dag bij mijn ouders en 1 dag bij mijn schoonmoeder.Vind het prima zo en zou ook niet meer willen werken.

12. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

Mar 7, 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ja, ik heb dat probleem niet! Nu ben ik lekker thuis en als ik straks weer ga werken (6 maanden of een jaar dat weet ik nog niet), ga ik gewoon bij mijn man werken en kan ik zelf de werkdagen indelen. het worden er waarschijnlijk 3 (ik denk ma,di,vrij). Maar ook dat vind ik nog ver weg!

13. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    ik zou straks (als ze naar school gaat) wel werkdagen willen hebben van 9 tot 3, kan ik Britt zelf ophalen en wegbrengen naar school en kun je op het werk ook veel doen....

als mijn werkgever dat tegen die tijd ook zou willen zou ik dat echt een perfecte combinatie vinden....

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Ik werk nu 4 dagen. En dat bevalt prima. Heb nog geen idee hoe we dat gaan doen tegen de tijd dat Jarissa naar school gaat.

15. Ivonne

Ivonne Actief lid

Apr 9, 2006
    441
    0
    0
    Ik snap iets niet, als ik voor 16 uur zou gaan werken (werk nu niet) dan werk ik geheel voor noppes.
    Huurtoeslag vervalt, heffingskorting vervalt, aanvullende kinderkorting vervalt, aanvullende combinatiekorting vervalt, bij mekaar 400 euro per maand....dus zou ik echt voor nop werken en daarom werk ik dus niet.

16. Minime

Minime Actief lid

Jul 29, 2005
    120
    0
    0
    Salesadministrator
    Schiedam
    Als het zo zou zijn zou ik denk ik t liefst maandag, dinsdag, woensdagochtend en donderdag werken

En dan lekker een lang weekend, vrijdagmorgen het huishoudelijke werk zoveel mogelijk afmaken en dan vanaf smiddags lekker rustig aan tot aan maandag

17. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    nu 3 dagen en na de zomer naar 4 dagen. Ik laat het niet echt afhangen van de schoolperiode. Zo snel mogelijk wennen aan 3 dagen opvang is de gedachte.

Share This Page