pyamapapje?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sim, Jun 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

wij geven het civan voor hij gaat slapen hij vind het erg lekker ;)

2. sim

sim Niet meer actief

ik heb nu ook groeipap gekocht voor vanaf 6 maand, hij lijkt het wel lekker te vinden, alleen heb ik nu een speenprobleem :( met een lepeltje is hij veelste ongeduldig na zijn badje, dus hup in de fles, driestandenspeen van avent (was ik al geen fan van, want dit gaat floepfloep leeg) en nu met deze pap ook veelste snel. speen met 2 gaatjes erop, zelf het gaatje wat groter gemaakt zelf, met een hete naald.
    blijven al die vliesjes er nog in hangen, dus weer die driestanden speen.

uiteindelijk had hij zijn fles 210/7 met pap in 5 minuten leeg :( hoop maar niet dat hij buikpijn gaat krijgen.

hoe geven jullie dit en met welke speen?

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Bij Kruidvat zijn ze volgens mij 1,45 per 2. En bij de Jumbo supermarkt zelfs 1,29 per 2.

4. sim

sim Niet meer actief

oh ja! wij gaan ook altijd naar jumbo. ik heb gister van bambix ook twee kant en klare pakjes gekocht, met peer/appel en vanille alleen in deze pakjes zit 200ml en in die van nestle zit 250 moet zeggen dat ik dat wel een boel vind in één keer...

maar ik ben niet van plan om dat elke dag te gaan geven, heb gister wel dat groeipap geprobeerd en geloof dat ie dat wel lekker vind.. alleen nog steeds een speen probleem :rolleyes:

Share This Page