Hoi, Ik heb pyamapapje gekocht voor mijn dochtertje. Maar het is te dik voor de huidige flesspeen. Wat voor speen en fles gebruiken jullie hiervoor? Of hoe geven jullie dit?
Er zit superveel suiker in pyjamapapjes, dus of ze er lekker op gaat slapen? Wil je per se iets van pap geven zou ik de normale naturel rijstebloem geven en dan heel rustig opbouwen.
Mijn beide kindjes hebben het gedronken voor t slapengaan en ze sliepen als babys haha. Dus daar hoef je je niet druk om te maken. Ik maakte het speentje eigelink zelf gewoon een beetje groter.... Succes
Waarom geef je niet gewoon rijstbloem? Er zitten best wel aardig wat toevoegingen in die je kindje nog helemaal niet nodig heeft..
De gewone is wat verwarring over.. Er staat dat ze die mag vanaf 4 maanden... Dat is ze al.. Maar als je dan leest hoe je het moet maken, moet je het maken met Nutrilon opvolgmelk.. Bij Nutriolon opvolgmelk staat er: "vanaf 6 maanden".
Niet in alle pyjamapapjes zit suiker! Wij hebben hier de 8 granen vanaf 12 mnd en daar zit echt geen toegevoegde suiker in.
Maar of er suiker inzit of miet..een kindje van 4 maanden mag dit absoluut niet hebben. Zitten gluten in!!
Waarom verkopen ze het dan? @Zoe123: kan het gewoon met Nutrilon 1 Forte? En dan met het pak waar ik eerder een foto van plaatste? Word dat net zo dik als pyama papje? Dat kreeg ze gister nauwelijks door de speen heen
Volgens mij mag alleen rijstebloem toch vanaf 4 maanden?? Heb je een link van het pyamapapje dat jij bedoeld? De pyamapapjes die ik in de winkel heb zien staan zijn vanaf 6 maanden (daarom staat er ook op mengen met opvolgmelk). En vol met suikers, maargoed
Ze verkopen het om geld te verdienen... Niet omdat je kind het nodig heeft of omdat het zo gezond is.
Inderdaad, behalve de suikers zitten er ook gluten in pyjamapapje. Je mag nu alleen rijstebloem geven. Als je begint met 2 theelepels op een fles van bijv. 150 wordt het niet zo dik meteen. En je maakt dat gewoon met nr 1.
Wij hebben idd ook rijstebloem. Gewoon een fles maken die normaal gegeven word. bv. 180, 6 schepjes nutrilon (in ons geval) erbij, en 1 zo'n zelfde nutrilonschepje rijstebloem erbij. Elke dag een schepje meer (om te kijken of ze er geen last van kreeg) tot dat het een papje was Ik heb zelf voor rijstebloen naturel gekozen, wilde voorkomen dat ze die vanille smaak te lekker vond en dus geen gewone melk meer wil
Bovenste hebben we nu.. En de onderste hebben we nog dicht staan. Joov krijgt een fles (hongerige baby) met Nutrilon Forte, 200 water, 6 schepjes (extra water om te verzadigen). Hoe kan ik het papje dan het beste toevoegen en welke van de 2? http://www.nestlebabyvoeding.nl/sites/default/files/products/pyjamapapje-rijstebloeml.jpg http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/556178_pb_01/pdp-artikelfoto-616/bambix-mijn-eerste-papje-rijstebloem-naturel.jpg
Volgens mij zijn deze beide prima. Allebei naturel rijstebloem zonder gluten. Ik ken overigens alleen de onderste, die is sowieso goed voor nu. Rustig aan beginnen en even kijken hoe je kindje reageert. Succes!
Bedoel je die blauwe pakjes? Waarom zou je je kindje die rommel willen geven? Maar om op je vraag te antwoorden. De Y-papspeen is daar ideaal voor. Anders de 1-2-3 speen. Die Y-papspeen is hier trouwens niet zo'n groot succes omdat de opening te groot is.
Waar haal ik zo'n speen? Nee, die blauwe pakjes heb ik ook nog liggen, maar is toch pas vanaf 6 maanden geloof ik? Dit is gewoon een pak of zakje.
Bij Etos zijn ze nauwelijks te verkrijgen. Ik had hem gekocht in een baby/Kinder kleding winkeltje. De 1-2-3 papspeen had ik wel bij Etos gekocht en persoonlijk vind ik die veel beter omdat ie standen heeft. De Y-papspeen heeft een iets te grote opening. Het is een Avent Natural papspeen
Deze gebruik ik nog steeds. bol.com | Philips Avent SCF655/27 - Variabele speen 3m+ 2 st | Baby Persoonlijk vind ik dit het beste speentje voor dikke voeding