Wij hebben 'm niet zelf, maar zo'n beetje elk restaurant waar wij komen heeft er een hele stapel. En schoonouders hebben er ook een. Ik vind 'm wel handig, behalve dat je echt moet wennen aan de stand van de poten. Hoe vaak we daar niet tegenaan gelopen zijn.... Maar ze wegen haast niks, zijn makkelijk schoon te maken en de prijs is natuurlijk ook heel fijn. Zodra je kindje goed zelfstandig kan zitten, kan het in het ikea stoeltje. Op welke leeftijd dat is, is heel erg verschillend. Die van ons konden er met een maand of 6-7 wel in, die waren vrij vlot.
Ja, heel fijn ding. Ik heb er 1 in ons vakantiehuisje en thuis een Stokke. Dat ding van Ikea vind ik eigenlijk handiger, door het blad dat eraan zit en dat ie zo makkelijk schoon te houden is... Met 6/7 maanden zat ze er hier in, maar dat verschilt echt enorm van kind tot kind.
Ik vind hem ideaal! inderdaad opletten geblazen met de poten, want mijn man kan er niet aan wennen dat ze uitlopen en struikelt dus vrij vaak Verder ging dochter erin toen ze zelf kon zitten... daarvoor gewoon lekker in de wipstoel.
Vanaf 6 maanden begonnen wij met bijvoeden en zat ze prima in die goedkope kinderstoel. Is goed schoon te houden, soms gaat ie even onder de douche om weer lekker schoon te schrobben.
Wij gebruiken ze ook met veel plezier. Die poten zijn wat onhandig maar dat nemen wij voor lief. Ze zitten er goed in. En als het blad vies of verkleurd is, verf en bijv. Rode pasta saus trekt er wat in na een tijdje koop je gewoon een nieuw blad voor 3 euro. Ideaal.
Heb er zelf niet eentje maar op veel plekken waar ik wel eens kom staan ze dus wel. Vind ik altijd weer fijn want dit is toch wel een stoel waar Tygo echt prima in zit! Kost idd geen drol, heb hem alleen zelf niet omdat hij niet in te klappen is oid. Tsja, in een huis van 40m2 is dat niet zo handig
Wij hebben hem voor buiten en als we weg gaan... Alleen ik vind hem gevaarlijk onze dochter kreeg het afgelopen zaterdag zo ver dat ze bijna achterover kiepte gelukkig zagen mijn man en een vriend het die naast Nina zaten en konden de stoel nog net vastpakken... Wij hebben de stokke voor binnen is echt veel fijner
super ding!! wij hebebn pas vanaf ruim 6 mnd erin gezet, toen ze ook echt goed kon zitten. Daarvoor wipstoel.
hier ook al 3jr de stoel, ideaal(ze past er niet meer in) wij gebruikten hem op de camping, in de tuin, als we ergens gingen eten(vrienden) poten haal je eraf, tafelblad eraf en past zo in een boodschappentas, ideaal. en idd onder de douche ff schoonmaken (dochter in de douche met stoel en al en een bord spinazie, ga je gang hahaha)
Wij hebben hem ook! Vind hem ideaal, en lekker goedkoop. Ons zoontje kon er ook inzitten met een maand of 6/7.
Ik vind het ook een ideale kinderstoel, ik zou geen andere willen. De kleine man ging er met 6 maanden in, hij kon toen goed zelf zitten.