Hier ook pyama's van de Zeeman en de Wibra. Ik vind de kwaliteit best redelijk. Heb voor nu flanellen pyama's, allemaal maximaal 7 euro! Heb vorige week zelfs 2 flanelle pyamas gekocht voor 3 euro p/stuk.
Hier ook Hema, H&M en Prenatal. Blijven gewoon het mooist en ik wil toch wel een beetje zachte kwaliteit. Ik heb er een stuk of 4 per maat, maar wij doen als huishouden van vier personen elke dag alles schoon aan......wel zo fris vind ikzelf. Dus met alleen in het weekend wassen halen wij het echt niet , draai toch iedere dag wel een paar ladingen.
Mijn tip is als je ze toch moet kopen koop ze gelijk een maat groter doen ze er langer mee maakt niet uit of ze in bed wat langer mauwen of broekspijpen hebben haha, toch ?. en anders worden het knie pyjama,s ja misschien ben ik ook wel z,n zuinige muts maar pyama's, is het minst belangrijke van de kleding uit zet.
Deze mevrouw heeft 4 pyama's te koop staan.. Marktplaats.nl > NIEUWE pyama grijs met paars mt 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 voor als je ze liever nieuw koopt deze verkoopt er oom meerdere.. Marktplaats.nl > Nieuw Bumba pyama blauw - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 98 En anders hier op het forum een oproep doen misschien zijn er mama's die er nog wat hebben liggen??