Hallo, Ik ben nu ruim 15 wkn zwanger, in de week van mijn verjaardag ben ik 19 weken. Wij willen graag weten wat het word, en iedereen mag het ook weten. Mij lijkt het een heel leuk kado om de echo een dag voor mijn verjaardag te laten maken, in de hoop dat ze het al kunnen zien. Nou is mijn vraag! Zouden ze dat doen? En hoe groot is de kans dat ze het zien? Laat me even wat weten alsjeblieft! Liefs
Wij hebben met precies 17 weken een pretecho laten maken om het geslacht te bepalen en het was heel duidelijk! Dus met 19 weken moet het zeker wel lukken.
bij een echoburo kunnen ze het dan al zien wij hebben zaterdag de echo, hoop dat de kleine goed ligt leuk idee van je meid!
Ja hoor dat kan! Maar hou er wel rekening mee dat je ukkie niet lekker ervoor kan liggen en dus het geslacht niet zichtbaar is... Dat was bij ons het geval... gelukkig mochten we een week later weer terugkomen en toen was het wel te zien.
Een pretecho kun je gewoon afspreken en dan kunnen ze het geslacht ook bekijken. Of ze het definitief kunnen zeggen is nog maar de vraag. Bij een echo in ziekenhuis vind ik het anders liggen. Dit is een medische echo om te kijken of met jou en het kindje alles in orde is. Ik vind niet dat het hier alleen gaat om het geslacht en al helemaal niet om dat als een soort cadeautje te zien. Klinkt misschien wat cru maar zo zien ze dat in het ziekenhuis ook, het is echt een medische echo en geen pretecho.
Ja dat kan zeker en met 19 weken kun je het ook al echt wel zien. Wij hadden met 17 weken en met 20 weken echo alleen dat ons kleintje het niet liet zien , dus ja dat kan ook gebeuren, dat bijv. de navelstreng ervoor ligt (bij ons) of het kindje in een positie waardoor ze het niet kunnen zien.
het is wel te zien dan, mits je beebje goed ligt. dus voer even een goed gesprek met hem/haar en plan die echo!