pyjama advies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anael2009, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Het begon er mee dat mijn jas niet meer dicht kon en nu zit mijn pyjama niet meer lekker..

mijn nachthempje komt niet meer over mijn kont heen en tja.. het wordt steeds erger zegt men :)

Waar slapen jullie in en weten jullie misschien waar je fijne pyjame's kunt kopen voor tijdens de zwangerschap? draag je dan de broekband onder je buik of koop je een grote om je buik warm te kunnen houden? Ik wil me ook nog wel een beetje mooi voelen..

alvast bedankt!

x mo

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

tja een bigshirt in een maatje groter? en anders een (mooi) t shirt van je man ofzo?

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Het kan straks ook nog gebeuren dat je helemaal geen pyjama meer aan wilt ;) . Vooral de laatste drie maanden van mijn zwangerschap heb ik het bloedheet gehad en ik ben hoogzwanger geweest midden in de winter. Zelfs toen het 20 graden vroor heb ik geen pyjama aangehad.

4. Kimmie27

Kimmie27 Lid

24 jul 2008
    79
    0
    0
    Ik slaap altijd in een broek met shirt.
    Bij de V&D hebben ze pyamabroeken met zo'n band die je kan omklappen op je heupen. Ik heb het koortje eruit gehaald en klap de hele band over mijn buik naar boven, zo blijft mijn onderrug en buik lekker bedekt, ook al is het shirt niet al te lang!
    En de broek rekt ook mee. Ik geloof dat ik ze in de folder heb zien staan in de aanbieding voor 12 euro.
    Misschien een idee?

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik slaap nu in een truitje met spaghettibandjes (lange van H&M mama) en gewoon een hipster.

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik heb bij de livera 2 big shirts gekocht met pinguin erop. 2 voor 10 euro en zitten gigantisch lekker! ben er verslaafd aan hihi

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik slaap in een nachthemd van H&M en een hipster, de nachthemd is lang en een maatje groter, gaat prima :)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Ik heb een goedkoop nachthemd van gekocht in maat XL, charmant is anders, maar het zit prima.

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Voor een broek heb ik wel een tip: neem er eentje met knoopjes ipv elastiek. Ik heb 3 knoopjes dicht als ik rondloop, en 1 als ik ga slapen! Ik werd gek van dat elastiek wat steeds wel ergens drukt.

Ik heb hem trouwens gekocht bij Hunkemöller, maar dat is al een poos geleden. Is geloof ik ook officieel zo'n huispakbroek, maar dat maakt natuurlijk niet uit. Ik heb een mannenpyjama shirt er bij aan. Voor de zomer is het natuurlijk gemakkelijk om zonder pyjama of in een big shirt te slapen, maar dat vind ik nu echt te koud!

10. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik slaap in de (XXL-)pyama van mijn vriend. Niet charmant, maar heerlijk ruim. Heb zelf maat 38-40.
    Ik had gezocht naar zwangerschapspyama's, maar 60-70 euro ging mij te ver. Je vind ze bijvoorbeeld op www.borstvoedingswinkel.nl

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Ja, Tassie, die zijn inderdaad duur, snap niet waarom dat zoveel moet kosten. Ik heb er ook wel eens naar gekeken.

12. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Tip: koop losse pyjamabroeken met elastoek en koortje, maatje groter dan anders. Band draag je onder je buik en dan kun je wel even vooruit. Deze heb je overal en vooral de Hema en H&M enzo hebben hele leuke betaalbare.
    Dan kun jij bij de H&M een los effen shirtje erbij kopen, daar hebben ze voor wenig van die basishirts (korte mouw of lange) die extra lang zijn. Ziet het er nog leuk uit ook!

13. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja das een idee .. ikzelf draag een pyjama die een maatje te groot is (nu ook hihi) en die zit heerlijk

14. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    heb maar bij de hema zo'n shirt gehaald.. 10 euro, best lang en toch nog behoorlijk elegant!

bedankt voor jullie adviezen!

x

15. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb een zwarte dunne jogging-achtige broek van Prenatal.. is gewoon een strak model met iets wijd uitlopende pijp en zit een heel stuk voor je buik aan.. Ik kan hem optrekken tot net onder mn oksels ;) Een zwangerschapsshirtje met lang of korte mouw en slapen maar... :)

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hmmm pas gewoon nog de pyama van de h&m zo short met een hempje van snoopy hihi

17. jootje03

jootje03 Lid

16 jul 2008
    36
    0
    0
    Leiden
    HIer ook simpel big shirt, evt. maatje groter. Zwangerschapslpyjama's zijn inderdaad erg duur, maar zal best lekker zitten, en wat meer vorm dan zo'n oversized ding.....
    Had bij m'n vorige wel borstvoedingspyjama, ideaal! Geen blote rug tijdens voeden, had het altijd zo koud tijdens de nachtvoedingen, echt een uitvinding!

18. m0slimaatjuh

13 mrt 2009
    63
    0
    0
    Bij de hans textiel en zeeman verkopen ze van die nachthempjes van katoen met spaghettibandjes.
    Die heb ik bijna gedurende de hele zwangerschap aan en zeker nu in mijn laatste week! Ze zijn lekker rekbaar en van katoen, dus ze houden ook niet veel warmte vast en ze zijn best mooi, in zo een big shirt vind ik mezelf wel een trol lijken, kort en dik! (ben wel 1.67m lang hoor!)

19. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    in een pyjamabroek met shirt,big shirt,spaghetti jurkkie die me te groot is/was. het intreseerd me vrij weinig waar ik in slaap...als ik maar slaap haha

20. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Ik heb twee nachthemden (soort van shirts) gekocht met knoopjes, dan kan ik ze nl ook aan tijdens borstvoeding geven (ik moet in zkh bevallen) en dan is het wel handig dat niet alles uit moet.

Ze waren niet zo duur (12,50 euro p/s).

Deel Deze Pagina