Hoi Dames, Na 6 jaar ben ik gestopt met de pil. (14 feb) Na de laatste menstruatie duurde het precies een maand toen ik weer ongesteld werd, perfect dus. (16 mrt) Mijn vriend en ik hebben gemeenschap gehad op de meest vruchtbare dag volgens de calculator. (27 mrt) Gisteren dus. Nou zag ik net dat ik bloed was verloren. Met slijm en echt vers bloed (sorry voor de details) Wie herkent dit of weet wat t kan zijn..? Ik word er erg onzeker van omdat ik dit soort dingen nog nooit heb meegemaakt. Groetjes Angel
Hoi dames, bedankt voor jullie reacties net had ik weer een bloedinkje.. Kan het een dubbele eisprong zijn? Ik moet pas over 2 weken ongie worden.. Misschien dat iemand het weet..? Liefs
NOu, zogelukkig reageerde met dat ze nog nooit had gehoord dat je bloed kan verliezen bij ei sprong.. en ik heb juist wel gehoord dat dat soms gebeurt!
Ja hoor ik heb dat ook gehad Met de eisprong een bloedinkje Dan heb je zoveel vocht in de follikel dat je eileider een beetje begint te bloeden EDIT het kan zelfs zo erg worden dat je zoveel pijn hebt dat je dubbel klapt
Als je een lichte pil hebt gebruikt heb je sneller kans dat de hormonen uit je lijf gaan Dus ja je kan echt zo snel al zwanger worden
Khad dat ook regelmatig, bloedverlies tijdens de eisprong. Maar idd ook op de mnd dat ik niet zwanger was dus dat zegt eigenlijk niets. Ik verlies zo ie zo altijd bloed na het vrijen dus misschien dat er gewoon een adertje gesprongen was ofzo. Succes! Ik duim voor je dat het wel raak is. xxx Suzie
Ik had het ook de eerste maand zonder pil. Heb er zelf eigenlijk verder geen aandacht aan besteed, was ook alleen de eerste pilloze cyclus..