meegroeikinderstoel Hema

Discussion in 'De babyuitzet' started by Diana81, Feb 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diana81

Diana81 Bekend lid

Mar 4, 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Wij willen graag een meegroiekinderstoel gaan kopen. Had er al verschillende gezien.
    Nu was ik net de reclamefolders aan het doorbladeren en zag dat ze bij de hema een meegroekinderstoel in de reclame hebben voor 40 euro!
    Das niet veel!
    Nu is mijn vraag: Heeft iemand ervaring met deze kinderstoel van de hema? Is deze goed?
    Als ik het zo van het plaatje bekijk is deze niet zonder gereedschap te verstellen (en die van baby-walz wel), maar dat lijkt me niet zovell uitmaken, toch?

2. Esk

Esk Actief lid

Jul 16, 2006
    197
    0
    0
    Ik ben ook nieuwsgierig, dus lees even mee...

3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb de stoel van de kruidvat...check ff hun online site...ben er zeer tevreden over..

4. Diana81

Diana81 Bekend lid

Mar 4, 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Hmm, hemastoel al overal uitverkocht. Wel nog via de site te bestellen, zeggen ze.
    Ik was maandag hier in Weert bij de hema geweest, maar daar hadden ze de stoelen allemaal in de dozen zitten. Geen opgezet als voorbeeld.
    Ik wilde er toch graag één opgezet zien, en aangezien ik vandaag in Roermond moest zijn, ben ik daar even de Hema binnen gelopen. En daar zeiden ze dat ze alle stoelen maandag al uitverkocht hadden en dat ze niet meer binnen kwamen. Ik denk, dan probeer ik het toch nog eens in Weert. Maar daar waren ze dus ook al uitverkocht.
    Ik durf 'm eigenlijk niet via internet te bestellen, dus kijk ik vrijdag wel op de negenmaandenbeurs.

5. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ik las net ergens anders op het forum dat een moeder is gaan kijken en dat de stoel echt megaklein schijnt te zijn en hem dus niet heeft genomen....Dus misschien is het inderdaad verstandig om hem niet ongezien te kopen!

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    als je online bestelt kun je 'm ook nog ruilen hoor ;)
    maar ook online uitverkocht zag ik gister.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Na een hoop gedoe krijg ik hem
    Mijn schoonmoeder zou hem voor ons halen, afgelopen dinsdag.
    Komt ze bij de Hema, is hij al uitverkocht,dus mijn schoonmoeder vraagt " hoe kan dat nou, ging het zo hard"

Bleek er maar 1 stoel binnengekomen te zijn. Moet je mijn schoonmoeder hebben,dus die heeft een hoop stennis staan maken dat het geen stijl is enz.
    Nu hebben ze verschillende winkels afgebeld en bleken ze er nog 1 in Wassenaar te zijn. Die wordt nu hierheen gehaald. De stoelverkleiners hadden ze helemaal niet binnen gekregen.
    Hema is een leuke winkel, maar af en toe....

8. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,813
    4,057
    113
    Ik heb de stoel van mijn schoonouders gekregen. Wij zijn hem zelf mee gaan halen en hier in Gouda hadden ze er nog een stuk of tien liggen. De stoelverkleiners waren er inderdaad niet.
    En ik vind het wel mee vallen dat de stoel klein is. Misschien hadden ze hem in die winkel op een lage stand staan.

9. Doris

Doris Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    1,197
    0
    0
    Voor degenen die wel de stoel hebben maar niet de stoelverkleiner, ik zag dat ze de verkleiners weer online verkopen!

10. Doris

Doris Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    1,197
    0
    0
    En voor de liefhebber, de stoel zelf is ook weer online te koop!
    Heb hem net zelf ook maar besteld 8)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hebben vandaag de stoel gehaald. en werden net gebeld dat de verkleiners ook binnen zijn Die ga ik zo dus even halen.

12. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik heb hem vanmiddag zien staan in, maar ik vind hem wel klein. Tenminste hij is heel erg laag. Als ik hem aan tafel zou aanschuiven zou Rick toch echt niet of amper boven de tafel uitkomen. Vond het maar een vreemde hoogte in elk geval.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hebben hem gister in elkaar gezet,en hij is idd wel een beetje laag,maar vind het geen hele verkeerde hoogte. Als je zelf op een stoel zit kan je nog prima bij je kleine om hem te voeren. Maar idd als hij/zij zelf zit komt hij/zij niet echt boven de tafel uit.

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Wij waren erg enthousiast totdat we hem zelf in de winkel zagen. Veels te laag voor bij ons aan tafel. Dan toch maar de Stokke.

Share This Page