hallo! Eefje zit alweer in maatje 62 dus het is tijd voor een nieuwe pyjama! maar helaas zijn bijna alle pyjama's maat 62-68 en dat is weer te groot! wie weet waar ik pyjama's maat 62 kan vinden? ik zoek een tweedelige pyjama, dus broekje en hempje.. vind het sowieso moeilijk om kleertjes in maat 62 te vinden, al was ik gisteren bij hans textiel en daar hebben ze gelukkig wel leuke broekjes en shirtjes in die maat maar geen pj! x
Uuuh de Hema? ik koop meestal de pyama's bij de Hema, zijn van goede kwaliteit nl. net als de rompers. En ik vind de Hema altijd wat groter vallen, dus mijn zoontje kan altijd lang in een pyama.
Pyama's van action "vallen" kleiner, koop daar ook wel eens een pyama, en mijn ervaring leert dat die kleiner vallen, zijn niet duur dus kan best even ter overbrugging en ze zijn deze week in de aanbieding daar
meen je dat? dat zit hier om de hoek, kan ik mooi straks ff gaan kijken... wel gevaarlijk want ik kom dan vaak met spul terug wat ik niet nodig heb
Ik heb nu ook pyjama's van de hema in maat 62, die zijn inderdaad te groot. Maar dat geeft niks, ik rol gewoon de mouwtjes en pijpjes om, en hij kan 'm nog lekker lang aan. Hebben ze bij de H&M niks?
meisjespyjama uit de lief! collectie online bestellen en veilig betalen is nu in de aanbieding weet niet of je er van houdt groetjes Hellen