Wie kan mij helpen met de maatbepaling bij Oxxy slofjes/schoentjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door soeee, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeee

soeee Niet meer actief

Goedemiddag!

Momenteel heb ik voor onze dochter geen slofjes of zachte schoentjes meer die zij past. Nou is mijn oog gevallen op deze Oxxy schoentjes. Misschien dat iemand van jullie ze heeft en mij kan adviseren?!

Als ik haar voet meet volgens de Oxxy tabel, kom ik uit op 9,5-10 cm. Dat zou dan maat 15 zijn, 0-3 maanden. Klopt dit wel? Ze is 9 maanden namelijk haha. Heeft ze dan zulke kleine voeten?

- Welke slofjes/zachte schoentjes adviseren jullie bij een kindje van 9 maanden?

- Zouden deze schoentjes iets zijn voor een baby van Sara's leeftijd?

Alvast bedankt!

2. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    de schoentjes van oxxy vallen hier errug groot!
    van de maattabel heb ik geen gebruik gemaakt, maar maat 20 is nog steeds te groot hier, terwijl hij nu van bijv. zara in 22 zit.

3. soeee

soeee Niet meer actief

Dank je! Denk dat ik toch maar voor witte converse'jes ga haha. Kan ook als het wat kouder is en dan koop ik ze in maat 17 denk ik.

Vind het nog best lastig om iets comfortabels te vinden wat ook nog betaalbaar is!

4. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet niet hoe je meet maar je moet ondanks dat je op het midden van de voet meet wel de lengte van de grote teen aanhouden.
    Ik probeerde altijd om het voetje plat op een vel papier te leggen en dan de hak en de tenen af te tekenen met een potlood. Zo kon ik rustig meten.

5. soeee

soeee Niet meer actief

Oh echt? Heb de 2e teen aangehouden zoals op het plaatje. Maar heb gisteren al voor 4 euro wat gescoord bij de Wibra whaha. Ze loopt of stapt toch nog niet, dus dan maakt dat allemaal niet uit :)

6. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Super schattig ;)

7. soeee

soeee Niet meer actief

Tnx! Helaas blijft geen enkel schoentje tot nu toe goed zitten. Die newborn slofjes van de Prénatal wel, maar die zijn maar in 1 maat en die past ze niet meer!

Deel Deze Pagina