Wij eigenlijk ook al bijna gelijk begonnen met pyjamaatjes. Het hoort nu ook al echt bij haar slaapritueeltje. En t is zooo lekker, een pyjamababy op schoot....
hier gaat hij 's avonds in bad en dan nieuwe kleertjes aan of een pyama. straks als ik weer ga werken en er vroeg uit moet is dit makkelijker, omdat ik er nog 2 aan moet kleden..
Hier in rompertje en winter slaapzak van de Hema. Dus geen pyjama. Heeft het nl warm genoeg met deze slaapzak.
ik ben er zo rond 5 maanden mee begonenn! eigenlijk voor een soort slaap ritueel er van te maken. En ik vind die pyamas ook zoooo schattig! heb er een paar van de H&M ( met smurfen en winnie de pooh)!
Emma sliep zeker de eerste dagen ontzettend veel en had eigenlijk alleen maar boxpakjes oid aan. Dat vond ik ook pyjama-achtig genoeg. Ze kukelde te pas en te onpas in slaap. In de box, in de auto, op de commode als ik haar verschoonde.. En als ik haar iets anders aantrok(een geinig rokje oid) dan zat ze spontaan tot haar schouders onder de babypoep! Geloof pas vanaf 2 maanden pyjama voor de nacht aangedaan. Sarah krijgt vanaf 'garnaals' af aan een pyjama. Dat doe ik gewoon als Emma ook naar bed gaat.
Toen ze 2 weken oud was. Ze spuugte nogal veel dus was toch al bezig met haar steeds om te kleden, dus deden we 's avonds gelijk een pyjamaatje aan. Nu heeft ze maat 68 en ligt ze zo altijd goed in haar slaapzakje snachts. Niet te warm en niet te koud.
wij zijn met 2,5 maand ongeveer begonen met een pyama structureel elke nacht. Daarvoor lag het er maar net aan wat hij overdag aan had. Was nog al fan van boxpakjes met voetjes eraan en daar sliep hij dan ook snachts in. Toen had hij mt 50/56 met mt 62 had hij meer setjes kleding aan en daarom dus ook begonnen met pyama.
Vanaf 2 weken deden we haar een slaapzak aan. Lekker makkelijk met borstvoeding, worden ze niet zo koud en ze schrikt niet zo hard wakker weer in een koud bed.
ik doe het nog steeds niet altijd, omkleden is hier zo een drama!!! en doordat ze nog regelmatig spuugt en met eten ook wel eens vies word heeft ze vaak wel setjes kleding per dag aan wel gaan snacht jurkjes en rokjes uit en eventueel spijkerbroekjes enz
onze zoon is nu bijna 5 maanden en slaapt in een romper met lange mouw of een romper korte mouw met shirt(lange mouw) erover. Nooit een broekje, nooit sokken, geen speciale pyama kleding. Wel altijd in een zomerslaapzak en dan onder een laken+deken. Omkleden vindt hij sowieso verschrikkelijk en hij het maakt hem echt niet uit waar hij in slaapt, als hij maar lekker kan liggen en niet te warm/te koud ligt.
ik denk dat baby's zowieso niet zo door hebben wat ze nu aan hebben. Meer dat als het donker is, dat ze lekker slapen. En dat hoort natuurlijk zo Hoe met inbakeren dan? Ik heb een pacco, ik lees van een andere dat die puckababy gebruikte. Wat doet men onder een inbakerdoek? Ik heb dan gewoon pyjama en overdag niet al te dikke kleding ivm kwijt kunnen van de warmte.
Mijn meisje had vaak boxpakjes aan met van die sokjes eraan vast. Lekker makkelijk met verschonen. Ze was zo klein en sliep zoveel. Vanaf het moment dat ze echt naar 2 slaapjes ging ben ik voor de nacht een pyjamatje aan gaan doen. Was het frisjes dan een dun pyjama broekje ook overdag. Ik denk dat het zo'n beetje maat 62/68 was, rond een maand of 5.
Hier begonnen we gelijk vanaf de dag dat we uit het ziekenhuis mochten (bij alle drie) Zal rond de 3e dag geweest zijn.