slapen in een campingbedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kirst78, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik heb een vraagje. Als we ergens naartoe gingen, sliep Jasmijn meestal in de kindewagenbak. Nu is het zo dat ze zichzelf helemaal omhoog duwt en dan ligt ze met haar hoofdje tegen de bovenkant aan. Dus nu hebben we haar in het campingbedje gelegd, maar daar doet ze hetzelfde. Ze ligt dan op een gegeven moment ook helemaal boven de dekens en dan ligt ze met haar hoofdje ook tegen de kant van het bedje aan. Hoe doen jullie dat? Ook ben ik bang dat ze zich gaat omrollen. Het lijkt alsof ze daar nu mee bezig is. Ze tilt haar billen en rugje zo naar een kant, alleen rolt ze nog net niet door. Ben bang dat ik haar dadelijk op haar buik in het bedje vind. Nou genoeg vragen, hopelijk dat iemand ze ook kan beantwoorden!

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik zou dr in een goede lange slaapzak leggen en de onderkant ver onder hat matrasje van bedje stoppen.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Robin rolt al naar haar buik, maar gelukkig nog niet in haar eigen bedje, alleen in de box. Ik doe ook altijd een slaapzakje aan, dan vliegt ze minder snel dat campingbedje door. Maar ja, ze draait ook helemaal schuin naar de zijkant. Ik hou het meestal maar goed in de gaten wat ze allemaal doet, voor zover mogelijk. Zal volgende keer eens kijken of het lukt om de slaapzak achterin wat in te stoppen.

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    ehm da's slim :) Had ikzelf dus nog niet aan gedacht. Ga ik morgen maar ff uitproberen. Kijken of het werkt. Bedankt voor de tip!

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jasmijn heeft wel altijd een slaapzakje aan, zowel overdag als 's nachts, omdat ze altijd al door het bed heen aan het zwerven was. Met slaapzakje doet ze het nog, maar minder erg. Het is gewoon een grote keutelkont, net als d'r moeder.... Maar het wordt nu minder, omdat ze ook wat aan het oefenen is met rollen en ik haar dadelijk wel op haar buik in bedje aantref. Dus nu maar extra kijken, maar wil ook niet overbezorgd raken. Ik denk dat ze toch wel gaat huilen als ze merkt dat ze nog niet terug kan rollen.

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Vervelend he...denk idd vaak kijken.. dat is niet anders. Ik heb nu al een slaapzak van 110 moeten kopen die kan een heel eind onder het matras nu kan ze niet meer naar boven of draaien.

Heb ook wel eens gehoord dat je bij hele beweeglijke babies iets hebt om door de armsgaten van de slaapzak te doen en ook weer onder het matrasje vastmaken. (weet zo even de naam niet is een speciaal veilig systeem) Ohja en zoiets als SafeTsleep..je kan even zoeken op google.Succes

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja maar dat vind ik ook zo zielig, kan ze niet meer duimen. Ik denk dat ze daar alleen nog maar onrustiger van wordt. Maar ik prbeer eerst een grotere slaapzak en die doe ik dan onder de matras. Ik denk dat als die er strak onder zit, dat ze dan al minder door het bedje heeb kan zwerven. Ik ben benieuwd, we wachten af! Mocht dat allemaal niet werken, kan ik altijd nog kijken naar zo's safeTsleep ding... Waarschijnlijk denk ik volgende week, waar heb ik me toch zo druk over gemaakt. Dat denk ik namelijk wel vaker. Moeder zijn is soms best wel vermoeiend, met al die (onnodige) zorgen, hahaha

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ja is zo, maak je niet teveel zorgen meid...die slaapzak helplt vast een hele hoop.

xx

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Daar ga ik ook maar vanuit. Ik ga het morgen thuis ff uitproberen, dan weet ik dat het werkt als we 1e kerstdag bij mijn schoonfamilie zitten. Hoef ik dan niet de hele tijd van tafel te gaan om te kijken of alles wel goed gaat.

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan die ziet ook alle kanten van zijn bed ook al heeft hij een slaapzakje aan. heeft hij al vanaf begin af aan gedaan.

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Fijn is dat he! Vanmorgen lag Jasmijn ook in de box. En toen hoorde ik haar opeens heel hard huilen.Dus ik er heel snel heen. Ligt ze met haar hoofdje tegen de spijlen. Echt heel zielig. Dus nu heb ik maar een "stootkussen" tegen de bovenkant gemaakt.

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm anne ligt ook inderdaad regelmatig met dr hoofdje tegen de spijltjes van het ledikant
    eventueel zelfs ingebakerd en al... dat vind ik toch wel kunstig :)

of nog geheel ingebakerd maar wel dr broek uit :)

anyway wat ik wilde vragen.. tot hoe oud kun je kinderen in een campingbedje laten slapen?

13. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Zou je dat wel doen? Straks ligt ze met haar gezichtje erin en stikt ze..

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik heb er een extra boxkleed over de spijlen heen gehangen. Zit vast en kan dus niet over haar heen vallen. Daarnaast ben ik altijd in de kamer aanwezig als zij in de box ligt, dus ben er niet bang voor dat er iets met haar gebeurd.

Verder weet ik dat mijn neefje van meer dan 3,5 jaar nog steeds in een campingbadje slaapt. Heeft thuis wel een groot bed. Hij vindt het heerlijk om erin te slapen. Begint nu wel wat aan de krappe kant te worden :rolleyes:

Deel Deze Pagina