leuk cadeau voor tweeling

Discussie in 'De lounge' gestart door lovelymommy, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymommy

    23 mrt 2011
    97
    0
    0
    NULL
    Kabouterdorp
    Mijn vriendin is 12 weken zwanger van een tweeling. Ik wil haar graag een leuk cadeautje geven maar ik wil er ook weer niet te veel geld aan uitgeven. Ik wil graag iets anders geven als neutrale kleertjes. Heeft iemand een leuk idee?
     
  2. 078mama

    078mama Niet meer actief

    2 rompers met op de 1 Copy en op de andere Paste. Dit heeft mijn schoonzus gekregen toen ze beviel van haar tweeling en dat staat echt grappig
     
  3. cherryl

    cherryl Fanatiek lid

    27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    mmm, dat is een lastige idd.
    ik zou in eerste instantie denken aan iets voor de moeder zelf, smeerseltjes voor buik oid?
    of als je dan toch iets voor de kleintjes wil doen 2 knuffeltjes..
    of 2 boekjes waarin mama en papa het eerste jaar van de kleintjes kan bijhouden...
    verder ben ik inspiratieloos ;)
     
  4. tulip

    tulip Niet meer actief

    er is een leuk boek, maar ben even de titel kwijt over het bijzondere van een tweeling zijn, met allemaal feiten en fabels. Misschien kun je het in de boekwinkel even vragen.
     
  5. Jane1983

    Jane1983 Fanatiek lid

    30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
  6. lovelymommy

    23 mrt 2011
    97
    0
    0
    NULL
    Kabouterdorp
    Copy en paste rompertjes vind ik een leuk idee alleen is het een twee eigen tweeling dus ze gaan niet echt op elkaar lijken. Misschien dat ik dan toch maar voor een boek ga. Bedankt meiden!
     
  7. Lima 84

    Lima 84 Fanatiek lid

    4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    het boek is een leuk idee...erg leuk boek om te lezen!
     
  8. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Ik kreeg van een vriendin een speeldoosje. Je hebt erg leuke bij kruidvat met 2 kikkertjes of bijtjes die zegmaar meedansen op het muziekje. Symbolisch en de kleintjes kunnen over een paar weken al naar het muziekje luisteren!
     
  9. augustus

    augustus Niet meer actief

    Boekje Fien en Pien van Dick Bruna (nijntje) gaat over tweelingen :)
     
  10. knuffie1982

    10 aug 2010
    65
    0
    0
    Secretaresse
    Delft
    Hey!

    Ja dat boek is echt heel leuk! Heb ik zelf ook gekregen van m'n tweelingzus omdat ik zwanger ben van een tweeling staat heel veel handige en leuke info in! ;)

    Ook het boekje Fie nen Pien heb ik gekregen! Erg leuk!!
     
  11. mamaSuusenTessa

    mamaSuusenTessa Bekend lid

    8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Neem aan dat je 2 eiig bedoeld.Maar rompers met 1 for the money 2 for the show.
     
  12. lovelymommy

    23 mrt 2011
    97
    0
    0
    NULL
    Kabouterdorp
    Ja dat bedoel ik ook:) Stom zeg! Heb je ook als je met alles tegelijk bezig bent he haha. Maar ik heb nog met dat muziekdoosje in mijn handen gestaan bij de prenatal. Grappig! Leuk idee hoor:D
     

Deel Deze Pagina