Hallo meiden, Ik heb Vrijdag te horen gekregen dat als alles goed mag gaan ik volgend jaar een tweeling krijg!!! Super leuk natuurlijk....ik heb al een beetje info op het internet gezocht en ben helemaal verliefd geworden op de bugaboo donkey. Nu had ik gister een vriendin aan de telefoon en die zei dat ik niet moest doen omdat ik geen winkel meer in kan enz enz. Volgens haar kon ik beter 1 nemen waar ze achter elkaar zitten maar daar zie ik echt geen leuke in. Nu is mijn vraag...wat vinden jullie??? Liefs
Van harte, ik heb ook een tweeling. Het is zo leuk. Ik heb de bugaboo donkey, je kan overal naar binnen, door elk deur pas ik met gemak. De bugaboo is ontzettend wendbaar en rijd lekker soepel. Ik heb de firstwheels city twin, en de easywalker gehad, maar die halen het bij lange na niet op de donkey. Top wagen, lekker de donkey nemen meid! Geniet van deze bijzondere zwangerschap!
Kijk daar heb ik nou wat aan!!! Heel erg bedankt voor je antwoord! Ik ga zeker genieten van deze wondertjes!!
Ik heb ook de donkey en kom met gemakt de meeste winkels binnen. Allen de Aldi hier heeft een draaihekje waar ik niet door kan (rolstoelers kunnen daar ook niet door naar binnen) maar die doen dan het klaphekje open wat er naast zit. Bij sommige winkels zoals de AH kan ik niet door langs alle kassa gangpaden maar ze hebben altijd wel een extra brede voor rolstoelers en kinderwagens. De wagen op de mono stand is 60 cm dat is net zo breed als een normale wagen. En op de duo stand is hij 74 cm (voor de beeldvorming de meeste deuren in huis zijn is 80 cm maar deuren van winkels zijn vaak veel breder). Ik ben helemaal fan!!! Hij is wel duur maar het geld zeker waard. Ik vind het super dat mijn kindjes naast elkaar zitten (wel zo gezellig) en dat ik hem ook voor 1 kindje kan gebruiken. Hij rijdt super soepel en is heel wendbaar. Persoonlijk als ik een tweeling zou krijgen had ik een goedkopere genomen. De moutain buggy duet bijvoorbeeld is nog smaller (63 cm). Die kan je ook als mono gebruiken met een zelfde soort tasje ernaast maar dan wordt hij niet als de donkey smaller. Maar ik vind hem zo dan wel minder mooi. De donkey is prachtig Tientallen Mountain Buggy's. Alle Mountain Buggy's gratis verzonden
Bedankt voor je antwoord en felicitaties ook!!! Ik geloof toch dat ik die dan ga kopen ondanks dat ie wel erg duur is haha Bedankt
van harte gefeliciteerd ! dubbel gefeliciteerd! een tweeling, wat super! en hier ook een tevreden bugaboo donkey gebruikster. Ik heb ervaring met meerdere duo wagens. oa kees tandem, koelstra simba twin buggy, en de zoom abc design duowagen. maar heb nu de bugaboo donkey en ik wil niks anders meer. Je kunt overal naar binnen. geen probleem. Hij rijdt zo lekker ligt! met 1 hand te duwen zelfs met 2 peuters erin. Dus mocht je 1 hand vrij nodig hebben voor bijv. een paraplu vast houden of een ouder kindje bij de hand vasthouden dan is het ideaal. ik geef hem een cijfer 8. ik vind hem zn geld absoluut waard. en ben van mening dat je hem later 2dehands ook nog best weer goed kunt verkopen mits hij nog in nette staat is. dus als je het geld heb, zou ik hem zeker aanschaffen.