Waar kan ik betaalbare pyjama ‘s kopen voor mijn puberzoon? Ik heb bij de HEMA gekeken maar dat waren kinderachtige exemplaren. Hij wil een broek met van de boorden aan de onderkant. Ik zoek maat 158-164.
Hennes heeft pyjama’s met van die boorden. Weet niet of ze deze ook online hebben maar je kunt in de winkel ook een soort mix and matchen. Ben wel bang dat ze alweer richting korte pyjamabroeken gaan qua seizoen.
Meestal c en a, zeeman (kwaliteit is meh) of action (moet je toevallig een partij tegenkomen). Maar het budget hier is niet erg hoog, zoiets als vingino is voor ons een brug te ver.
Bedankt voor jullie input. Merken als Vingino ga ik niet doen voor een pyjama. Dat vind ik te duur. Maar er zit vast iets tussen.
Ik heb voor mijn middelste dochter een soort legging/joggingachtige broek bij de hema gekocht en los daarvan gewoon een basic longsleeve t-shirt. Dus geen officiële pyjama, maar komt op hetzelfde neer.
@Gymgirl De pyjama's van nextdirect zijn hier favoriet. Blijven ook lang mooi, zitten lekker "snug" oftewel niet van die wijde vormloze kledingstukken, hebben boorden aan de pijpen en zijn niet duur. Ze hebben ook leuke niet kinderachtige printjes. Bijvoorbeeld: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st561928/362335#362335
Moeilijk te vinden in die maat, onze zoon heeft een lekker warm dekbed gekregen en slaapt nu in een T-shirt
Hier ook gewoon pyjama's in grote maten. Wel een meisje, maar evengoed puber. (Ze heeft overigens ook jongenspyjama's; Minecraft is hier favoriet, dat mag van haar wel op een pyjama. )
Mijn zoon heeft ze van de Primark en Zeeman, die hebben noorden aan de onderkant en zijn lekker zacht en heb camouflage motieven