Zoals mij verteld is mag je babykleertjes nooit wassen met wasverzachter ivm met uitslag/allergie ect. Maar nu vroek ik me af, vanaf wanneer dan wel? Zijn er moeders die dit wel hebben gedaan, of die nu de kleertjes wel wassen met wasverzachter? Zo ja vanaf welke leeftijd ongeveer? Lisa is nu 13 maanden.
Hier nog niet gedaan maar kan denk ik wel hoor! Hier alleen niet meer gekocht sinds ze er is en mis het ook niet echt.
ik gebruik nooit wasverzachter.... nergens voor eigenlijk.... Wat voegt dit toe? (is serieuze vraag hahahaha) Ik gebruik alleen wasmiddel en de was ruikt altijd heerlijk, en vind het prettig als m'n handdoeken wat stugger zijn, droogt beter
Eerlijk gezegd babebabe? Ik gebruik het voor het luchtje. Mijn was blijft stug met wasverzachter en dat vind ik heerlijk. Zoals je zegt droogt beter. Ik heb sinds 2 maanden weer een wasdroger en dat is heerlijk, maar ik droog altijd een paar handdoeken lekker buiten voor mijzelf. Vind dat zachte maar niets.
We zijn rond 5-6 maanden begonnen met wasverzachter bij kinderen. Eerst heel weinig om te kijken hoe ze reageren, en toen het goed ging heb ik het gewoon altijd bijgevoegd. De kleertjes blijven veel langer lekker ruiken vind ik. En bij het strijken komt de geur van de wasverzachter ook naar boven, heerlijk!
mn vriend had toen hij (voor het eerst ) de was aangezet had wasverzachter erin gedaan 2 weken geleden, maar totaal geen reactie dus ben er toevallig achter gekomen
ik strijk niet..... echt niet hahahaha, Ik gebruik geconcentreerde wasmiddel van de lidl (met de rode dop) en die blijft ook altijd heerlijk ruiken, maar hier dus nog nooit wasverzachter gebruikt... haha, ach wat je niet kent, mis je ook niet denk ik maar
Wat voor wasverzachter gebruiken jullie? Ik heb wasmiddel van Robijn wat ik lekker vind ruiken. Maar de witte was ruikt altijd langer lekker dan de gekleurde. Lenor vind ik in elk geval stinken, sinds de zwangerschap is dat geen succes meer.
Ik heb eerlijk gezegd alleen de 1e babywas zonder wasverzachter gewassen. Daarna ben ik het gewoon standaard bij elke was wel gaan gebruiken. Ik heb meestal wasverzachter van Robijn.
Hier ook Robijn fan. Heb wel een tijdje Lenor gebruikt maar vind ik nu ook niet meer zo lekker. Ik wissel sowieso vaak af van geur, want anders ruik ik 't niet meer.
dan gaan wij ook weer aan de wasverzachter... babebabe, hier nog eentje die niet strijkt, echt niet, volgens mij is het laatste wat ik gestreken heb zeker 3 jaar geleden... klop het wel goed uit laat het goed drogen of vouw het meteen op.... heel soms als het echt moet dan strijk ik wel eens een blouse of zo, neej wacht, de laatste keer dat ik gestreken heb was net voordat lisa geboren was heb ik alle kleertjes gestreken..... mijn strijkplank en ijzer staat vastgeroest op dezelfde plaats....
Ik heb het altijd gewoon gebruikt. Geen reactie gehad. Vind wasverzachter heerlijk. In de zomer hang ik mn was altijd buiten, maar de handdoeken gaan dan wel de droger in, anders kan ik ze met een hamer gaan opvouwen. Net schuurpapier. Nee doe mij maar fluffyzachte handdoeken
hihi.. ik heb alleen van te voren de kleertjes zonder wasverzachter gewassen.. nu was ik alles door elkaar, en gaat gewoon een dop wasverzachter in
Hier handdoeken ook het liefst in de droger. Strijken deed ik normaal amper maar Danique haar spulletjes strijk ik nu bijna allemaal.