Quinny Moodd ?? Goed of niet goed ?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Tugba88, Sep 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tugba88

Tugba88 Lid

Sep 18, 2014
    24
    0
    0
    Hallo Dames,

Wie heeft er een Quinny Moodd? 3 of 4?

Bevalt het? Wat zijn de voordelen en nadelen van deze wagen??:(

2. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

May 10, 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Ik heb elke keer problemen met mijn moodd ,klapt niet in is al 2 keer gerepareerd en nu weer sta je dan bij je auto klapt hij niet meer in.boodschappen ruimte is heel beperkt.ik vind het kwa uitstraling een van de mooiere kinderwagens maar met deze problemen het niet waard eigenlijk.

3. Tugba88

Tugba88 Lid

Sep 18, 2014
    24
    0
    0

Ohww echt.. Ik heb wel gezien dat hij vanzelf openslaat enzo..

Ik twijfel tussen de Quinny Moodd en Stokke Xplory.. Dus toch voor de stokke gaan?

4. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    Ik heb de Xplory gehad en deze klap niet compact in. Dus uiteindelijk weer weggedaan. Nu de Moodd gekocht en ben er erg blij mee! Ik was van vier jaar terug de Buzz nog gewend en op zich lijken deze bijzonder op elkaar. Boodschappenruimte onder is wat klein, maar je kunt een grotere mand aanschaffen ennn de buzzbox past ook best op het onderstel van de Moodd zodat je daar ook nog wat in kwijt kunt. Ik ben er erg blij mee... Vooral die opvouwbare wieg lijkt me ook superpraktisch (ik heb niet zo'n grote auto, VW Polo nieuw type).. Ben benieuwd wat je keuze wordt!

5. Hupsje

Hupsje Lid

Aug 23, 2014
    39
    32
    18
    NULL
    NULL
    Hier zo'n beetje dezelfde problemen. Qua uiterlijk echt een mooie kinderwagen maar qua functionaliteit echt een onding. Was voor ons echt een miskoop ;)
    Gekocht voor ons zoontje die vorig jaar is geboren en ga hem nu voor ons 3e kindje ook gebruiken maar het liefst koop ik een andere :cool:

6. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,148
    3
    38
    Drenthe
    Ik ben er zeer tevreden over alleen het enige minpunt vind ik het kleine boodschappenmandje onderin. Wij hebben hen in 2013 gekocht dus is het allernieuwste model 4 denk ik? Heb geen probleem met in of uitklappen

7. Rrowan

Rrowan Lid

May 8, 2014
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm ik heb een moodd gekocht maar klapte bij levering al niet goed in, nu aan het wachten dat ze hem weer terug sturen..
    Als ik jou reactie lees duim ik nog harder voor een goede afloop..

8. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

May 10, 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Ik hoop het ook meid maar bij ons heeft het veel stress bezorgd nu weer krijg hem weer niet ingeklapt en wil hem straks ook voor de baby gebruiken.. Moet hem dus weer gaan op sturen nl.hoop echt dat het verholpen is bij jullie.

9. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

May 10, 2011
    956
    11
    18
    R,dam

Ik zou dus voor de stokke gaan.ben benieuwd wat je keuze gaat worden.

10. Tugba88

Tugba88 Lid

Sep 18, 2014
    24
    0
    0

Ik ben toch gegaan voor Stokke Xplory.. Hoop dat ik een goeie keus heb gemaakt :)

Hij past in de kofferbak en vind hem ook niet zo ingewikkeld met inklappen.. Als je het 2 keer doet weet je het al..

11. Rrowan

Rrowan Lid

May 8, 2014
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is inmiddels terug en doet het zoals bedoeld, kan niet wachten om de wagen te gebruiken met de kleine :)

12. Tugba88

Tugba88 Lid

Sep 18, 2014
    24
    0
    0

Mooi zo !! Veel plezier ermee :) Ben benieuwd hoe ik de Stokke ga ervaren :)

Share This Page