Hai allemaal Ik ben eigenlijk op zoek naar kwalitatief goede pyjama's, je weet wel, die niet snel verwassen of vervormen en tegen een stootje kunnen. Waar halen jullie de PJ's en hoe bevallen deze? Liefs
Hier ook van de Hema, ben er ook tevreden over. De oudste heeft ook een paar van de H&M, die zijn ook prima.
Die van Hema zijn prima, maar de zij-naden van shirtjes en broeken willen iig bij ons vaak draaien, dit zie je heel goed bij het opvouwen. Alleen velours pyjama blijft hier lang mooi. Wat mij ons wel goed blijft, is die van Zara. Tot nu toe de beste. Prenatal blijft ook goed, alleen daar mis ik stretch waardoor je "verplicht" ben om 1 of 2 maten groter te kopen maar dan zit het niet zo mooi meer.
Hier voor beide kinderen sinds dit jaar alleen nog maar Hema, bevallen het beste. Ze zijn mooi smal, hebben boorden bij armen en benen waardoor mouwen en broekspijpen niet steeds omhoog kruipen. Ik was ze op 30 graden, niet in de droger en ze blijven er netjes uitzien. De pyjama's van vorige winter inmiddels wel wat valer, die van dit jaar zijn nog netjes!
Hier altijd Hema gehad, worden vaak gewassen (op 30 of 40 graden) en gaan ook in de droger. Ook soms van H&M. Beide prima
Hier pyjama’s van Name it, Feetje en Hema waar ik erg tevreden over ben. Ook weleens van de Zeeman gehad, maar was ik minder tevreden over.
Next Ik vind die fijner dan de pyjama's van de HEMA. Marks & Spencers hebben we ook, vergelijkbaar met die van Next.
Next! Hema vind ik prijs-kwaliteit helemaal niet zo goed. Ik heb 2 pyjamaatjes van de Zara en die zijn wel van goede kwaliteit maar volgens mij wisselt het heel erg daar. H&M is echt slecht. Die van de Zeeman zijn dan echt veel beter in vergelijking.
De oudste draagt pyjama's van de Hema en zeeman. De jongste weigert pyjama's, zij draagt een nachthemd (of alleen ondergoed). Voor haar haal ik ze bij de WE. Daar hebben ze leukere als bij de Hema.