Pyjamadag...

Discussie in 'De lounge' gestart door 1234, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1234

1234 Niet meer actief

Hebben jullie ook weleens geen zin om je aan te kleden? :)

In heb me vanmorgen gewassen maar ben in mijn pyjama gebleven. Heb geen zin om me aan te kleden en hoef vandaag ook niet weg, heb niks bijzonders te doen. Verwacht ook geen visite. Ik vind het eigenlijk wel lekker om de hele dag in pyjama te blijven.

Doen jullie dat ook weleens?

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ja hoor, en heerlijk dat ik het vind!

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb dat ook wel eens ooit, maar ik doe dan slobberkleren aan (bij gebrek aan pyama). De kindjes houden dan wel lekker hun pyamatje aan. Heerlijk is dat.

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Ja, heerlijk genieten is dat af en toe :D Maar alleen als ik nergens naartoe hoef en geen bezoek krijg hoor ;)

5. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Nee, wel is gedaan maar vond het eigelijk niet lekker, liever wat makkelijke kleren dan mijn pyama :)

6. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik doe dat ook wel is hoor! Heerlijk hoor, gewoon een dag dat niks moet en alles mag ;)

7. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Vooral in de winter, in de zomer loop ik toch liever in de kleren zodat ik weg kan gaan als ik daar zin in heb. In de winter zit ik liever binnen en dan zit zo`n pyjama heerlijk!!!

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ja hoor dat doen wij ook wel eens!
    Meestal op zondag als we toch nergens heen moeten.
    Wij noemen het een joggingpak dag!

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Sinds Joris op school zit, gebeurt dat niet meer. Maar voorheen wel eens vaker, heerlijk hoor. Vaak was ik dan druk aan de poets! Ik kan niet gewoon de hele dag in de pyjama blijven 'zitten'. Heb ik de rust niet voor...

Maar ja, sinds Joris op school zit vind ik het zonde. Blijven maar 2 dagen in de week over waar we wat kunnen ondernemen, dus de zaterdag en zondag benutten we dan ook optimaal... Vast dat het in de zomervakantie wel weer een keertje voorkomt op een druilerige dag!

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nou, ik denk dat als wij straks wat meer rust hebben in huis (nu nog verbouwen en troep opruimen) dat ik het ook wel weer lekker vindt.

Op het moment kan ik de rust gewoon niet vinden en ben ik liever uit huis zodat ik niet de hele tijd als een gestresste halve garen om me heen hoef te gaan zitten naar alles wat er nog moet gebeuren. haha

dus de pyama dagen worden hier ook weer een keer ingelast ;)

11. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hahaha, vandaag heb ik zo'n dag! Zit in m'n nachthemd met een pyamabroek er onder. Ik hou nu ff een kleine pauze, maar ben vandaag druk bezig met opruimen, poetsen, de was... Vind het heerlijk om dan lekker losse kleding aan te hebben.

Charlize zit nu wel in haar kleertjes, maargoed wel lekker losse kleertjes.

Als ze eenmaal naar school toe gaat, denk ik ook dat ik 't niet meer doe hoor!! Alleen al omdat ik 3 keer heen en weer moet op een schooldag. En in het weekend willen we dan wel wat leuks doen met z'n 3tjes. :)

Dus nog ff lekker van genieten! :D

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ja hoor, heerlijk!

Soms op mijn vrije doordeweekse dag, lekker uitslapen, eten is vaak al de dag ervoor klaargezet, en dan heel de dag lekker niks doen.
    Haren in een frot op mn hoofd, bigshirt, huisbroek, lekker slobberen. :D
    Soms doen mijn man en ik dat samen op een vrije zaterdag, of zondag.

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja hoor gebeurd hier wel. kan daar echt van genieten trouwens

14. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Soms zou ik er wel zin in hebben, maar wij hebben een hond. En die ga ik niet in mn pyama uitlaten;)

15. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ja hoor, heerlijk!!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee brrrr...

17. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik loop nu ook nog in pyjama :) Maar das meer omdat ik bezig ben, huishouden en rommelen en dan pas ga douchen/aankleden als ik klaar ben. Anders kun je daarna weer gaan douchen, ook zo zinloos haha.
    Ben overigens gewoon alleen thuis en verwacht geen visite, anders had ik er wel anders bij gelopen hoor :) Maar ben vandaag gewoon lui (en aan t werk, vreemde combi haha)

18. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Nee, vind dat ook helemaal niets, trek liever mn (gemakkelijke) kleren aan...

19. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    ja lekker, maar wel met slobberkleren

20. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Heeeeeeerlijk in mijn huispak de hele dag niksen! De kids in hun pyjama, haar in de klitten. Het komt alleen niet zo vaak voor helaas :(

Deel Deze Pagina