Ja heerlijk vind ik dat, maar dan wel op een druilerige, regenachtige dag in de herfst of winter. Ik douche dan wel gewoon, maar trek daarna lekker weer mijn pyjama of huispak aan, heerlijk!
heel af en toe, en dan vooral in de winter wel douchen en dan huispak aan, filmpje, dekentje en niks doen heerlijk
Mag ik even een zijsprongetje maken? Hoe lopen jullie er bij als jullie alleen thuis zijn, geen visite verwachten etc. Niet in pyjama dus, maar wat dan wel? Netjes, opgemaakt etc? Als ik gewoon alleen thuis ben loop ik lekker in mn huispakkie hoor, haar in een paardenstaart, geen make-up etc. Ben benieuwd hoe dat bij anderen is..
Nee doe ik nooit... ik spring 's ochtends meteen onder de douche en kleed me aan. @Wijffie, ik kleed me altijd aan... doe mijn lensen in... fohn en stijl mijn haar en maak me dan op. Ik vind er niets mis mee om dat niet te doen, maar ik voel mezelf gewoon beter als ik het wel doe.
Ja hoor, heerlijk! Alleen ik heb inderdaad een joggingpak dan aan en m'n vriend een trainingsbroek. Inderdaad vaak op zondag, want dan hoeven we niet weg. Dochterlief loopt dan ook lekker in haar pyjamaatje rond. @Wijffie: hangt van m'n bui af. De ene keer maak ik me wel op en de andere keer loop ik inderdaad lekker zonder make-up rond in huis.
Wat grappig om te zien zeg. Zo ongeveer de helft vind het heeeeeeeeeeerlijk, net als ik, en de andere helft vind het maar niks. Ik had er eigenlijk een poll bij moeten maken.
Doe het regelmatig en kan er ook echt van genieten Als ik thuis ben heb ik altijd makkelijke kleding aan, vaak een huispak.. Na een dag werken is het eerste wat ik doe als ik thuiskom me omkleden
nee, doe wel eens rustig aan 's ochtens, maar tegen een uur of 10 gaan toch wel de kleren aan, zowel voor mijzelf als voor mijn zoontje...
Ik heb helemaal geen pyjama Op de dagen dat we niks hoeven, hoeven we toch altijd boodschappen te doen... Dus toch altijd wel om uiterlijk 10u aangkleed. En in het weekend gaan we ook altijd wel op pad eigenlijk. Het is toch ooit wel eens een keer voorgekomen en toen kreeg ik om 13u echt de kriebels van mezelf en ben ik onder de douche gesprongen. Heel soms doe ik 's avonds een joggingbroek aan op de bank, maar meestal niet. (Toen ik zwanger was deed ik dat wel vaker overigens.) Het eerste wat ik 's ochtends vroeg doe trouwens, is een BH aan, zelfs al is het alleen voor het koffie aanzetten voordat ik in de douche spring.
Oh ja heerlijk! Huispakdag noemen wij die, komt nog weleens op een zondag voor, hoewel de laatste tijd niet meer zo vaak. Dan trekken we onze huispakken aan en verder helemaal niks. Hangen we een beetje rond in huis, beetje tv kijken en wat aanrommelen. Het belachelijke is dat ik dan vaak 's avonds gewoon moe ben van het luilakken Wijffie75: als ik alleen thuis ben en dus geen huispakdag heb dan kleed ik me wel normaal aan en doe ik m'n haar en make-up ook. Dan kan ik tenminste nog even snel naar de winkel als ik daar opeens zin in heb (dat doe ik dus niet zonder make-up) maar ik voel me er ook beter bij. In m'n huispak, zonder make-up en m'n haren niet gedaan voel ik me altijd zo niet sexy
Huispakdag= Geen BH, losse broek, bigshirt-of oversized kappatrui,haren in een frot boven op mn hoofd. Thuis= Spijkerbroek,BH, shirtje, haren netjes gekamd. Maak me sowieso niet elke ochtend op, dus met mn huispakdag ook niet.
Nee, ik doe dat nooit. Of het moet zo uitkomen dat ik zo druk ben geweest dat ik om 3 uur 's middags de pyama nog aan heb ofzo... Ik vind het helemaal niet fijn en trek liever mijn kleren aan
Nee, dat doen we eigenlijk nooit, we hebben 2 hondjes en die willen ook graag uit. Esmee doen we in de winter nog wel eens lekker haar huispakje aan, filmpje op, popcorn maken. Maar de hele dag in pyjama sloffen, nee niet voor ons weggelegt.
Oh heerlijk!!! Helaas gaat dat nu niet meer aangezien we altijd wel naar buiten gaan. Is het niet om te roken dan is het omdat de oudste graag even naar de speeltuin wil. Wat we wel vaak doen is op zondag eerst vila achterwerk kijken en daarna nog het weekoverzicht van Spangas. Daarna pas douchen en aankleden. Vind ik al prima Wijffie75: ik kleed me hoe dan ook aan en heb altijd make-up op. (Anders heb ik "dop"ogen)
Jaaah heerlijk! Doen we heel regelmatig maar dan een halve zondag. Ik ben thuisblijf mama en absoluut geen ochtend mens. Doe s'ochtends vaak een joggingbroek aan met een vest over mijn bigshirt/pyama. En als Renske om 10 u weer naar bed gaat dan doe ik een uurtje het zwaardere huishouden stoffen, dweilen etc hondje uitlaten. en daarna lekker fris douchen leuke kleren aan en wat oog make up. en heb dan vaak de Rest van de dag tijd om naar de winkels te gaan of ergens op de koffie of internetten. En tussendoor en s'avonds de was opvouwen. Ook laat is s'ochtends rustig in mijn ochtend pakkie de hond uit.
toen mijn jongens kleiner waren deden we dat regelmatig.. met zn 3en op de bank in pyjama met lekkere dingen en een filmpje