Met een pyjamadag loop ik alleen niet in mn pyjama ! Dan spring ik onder de douche, joggingbroek en t-shirtje aan, haar in staart, bril op en sloffen aan. Heb hem alleen niet zo vaak. Vind t belangrijk dat mn meiden regelmatig (lees dagelijks) even buiten komen, dus dan kleed ik me eerder meteen om na de douche omdat ik er wel uit ga.
Heerlijk, ik slijt hele weekenden in mijn comfi-pants en ugg-achtige laarzen met hempje en lekker vest! Ook als ik thuiskom kleed ik me vaak om. Ik heb voor lief laatst ook een makkelijke broek gekocht, had gedacht dat hij hem nooit zou dragen. Nou, wekelijks!! Staat me regelmatig in huisbroek op te wachten als ik thuiskom van mijn werk. Dan trek ik die van mij aan ploffen we samen op de bank.. Geluk zit hem echt in de kleine dingen haha
geen pyama dag wel een joggingpak dag (ik moet echt ff wat schoons aantrekken 's ochtends en joggingpak zit lekkerder dan een bigshirt). En dan heerlijk met een boek op de bank hangen. of een grote legpuzzel maken samen met man.