Pyjamapapje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by grasspriet84, Jan 12, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Ik heb ook dr brown fles. En met speen nummer 2 krijgt mijn dochter het er nog goed uit. 4 ging hier ook veel te vlug.
    Ik haal niets uit de fles.

2. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Net het papje gegeven met een nummer drie speen waarvan ik het gaat ietsje groter heb gemaakt. Ging voor geen meter. Hij zoog zich een ongeluk maar er kwam amper wat uit. Toch maar weer de nummer vier speen erop gedaan. Het ging nu wel snel maar hij verslikte zich verder niet. Als ik de nr 3 speen doe, dan spuwt hij de speen op een gegeven moment weg omdat hij het zat is dat er weinig uitkomt. Dan wil hij helemaal niet meer drinken.

Raakt het systeempje niet verstopt als ik hem erin laat? Ik laat het ding er nu uit, maar vind dat er wel veel luchtbellen in de fles zitten.

3. Knuffie85

Nee hier niet, nog nooit vacuum gezogen of verstopt geraakt.
    Dan zuigt die van ons wel erg hard denk ik dan :D haha.

4. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Nu een paar dagen het papje geprobeerd. Hij slaapt iets langer door. Het is nu half zeven en dat vind ik een prettige tijd.
    Alleen nu drinkt hij de ochtendfles niet leeg...paar dagen 60 laten staan en vanmorgen 90 cc van de 180/6. Vanmiddag kreeg hij ook met moeite de fles leeg. Maar hij drinkt al een hele tijd uit een nummer 2 speen, omdat de drie te snel ging. Net het gaatje van de 2 iets groter gemaakt. Dus eind can de dag eerst de nummer drie proberen en dan de 2 (voor de normale voeding).

Het blijft zoeken 😅

5. Knuffie85

Ja idd het blijft zoeken. Maar ooit komt het goed haha:D

Share This Page