Altijd hema eigenlijk. Gaan hier van kind op kind en tot u toe gaan ze jaren mee. Geen last gehad dat ze te veel krimpen.
Hema en dan vooral nachthemden voor dochtertje. De oudste wil geen pyama's aan en de jongste ook steeds vaker niet.
Voor dochter bij Zeeman/ primark/Hema/wibra /action/h en m , altijd onder de 10,- en voor zoon niets alleen een huispak voor luie ochtenden, die slaapt altijd in boxer .
Ik vind dat de C&A er vorige zomer en deze zomer weer leuke voor meisjes heeft! Hema heb ik winterpyjama's van gehad, was ik heel tevreden over, maar de zomerpyjama's zijn dus niet aan te raden? Next, Kruidvat Zeeman kocht ik er vorig jaar ook, maar die verliezen snel hun vorm vind ik.
Zeeman En dat is het enige waarin mijn dochter zelf mag kiezen en het ook krijgt zonder discussie Nu heeft ze bijv gisteren een vreselijk frozen nachthemd uitgekozen
Ik vind voor de jongens de H&M hele fijne pyama's hebben. Ze vallen mooi smal en hebben een fijne band bij de enkel waardoor ze niet zo opkruipen. Verder Primark, blijft goed genoeg en de kinderen vinden het vaak erg leuk.
Ik dacht gelijk aan de Hema maar dat werkt bij jou blijkbaar dus niet. Echt gek want ik koop altijd daar de pyjama's en ben er heel tevreden over.
Ik denk dat ik maar weer voor Next ga. Blijkbaar bad luck met het wassen deze keer...? Zit alleen ook nog met de maat. Hij past nu nog net in 2-3. Valt 4-5 veel groter? Hij moet nog 3 worden .
Wibra, H&M, Primark...vind pyjama's al snel duur en de broeken zijn vaak veeeeel te groot...maargoed, zoontje slaapt tegenwoordig alleen in z'n onderbroek
Dit seizoen nog Prenatal maar het zal voor de oudste voor het laatst zijn want daar gaan de maten maar tot 104. Ik vind dat wel mooie en kwalitatief goede pyjama’s en niet te duur. Ik heb ook wel eens bij de Hema gekocht maar de katoenen pyjama was snel versleten en de flanellen pyjama is inderdaad wat gekrompen. Maar dat was niet zo erg omdat hij eerst veel te groot was. De pyjama’s van Feetje zijn erg leuk maar die gaan maar tot 86. Voor de grotere maten moet ik nog even op zoek dus ik doe mijn voordeel met dit topic.
Kruidvat, Zeeman, c&a, Primarkt, Hema. Ik vind het persoonlijk sonde veel geld te steken aan iets wat je voornamelijk in het donker aan hebt
Hema, zeeman of h&m. Het zal mij een zorg zijn hoe die pyjama eruit ziet, snachts heb ik mijn ogen dicht. Over het algemeen