gewone clear blue test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mona23, 27 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

hallo,

Ik heb gister een gewone clear blue test gedaan, deze was negatief. Nu heb ik na ongeveer een uurtje de test uit elkaar gehaald. Nu was er net buiten het venster waar een plusje moet komen te staan een verticale streep te zien. In het schermpje stond een horizontale streep. Bij elkaar is dit een plusje, maar is de test nu ongeldig omdat de streep buiten het venster staat?

Hopelijk is het duidelijk wat ik bedoel?

Wat denken jullie

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik denk dat het niet de bedoeling is dat je de testen uit elkaar gaat halen....maar goed...het kan een indrooglijntje zijn....

3. mona23

mona23 Niet meer actief

het was een duidelijke blauwe lijn,

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb vorige maand ook een + gehad...maar was helaas niet zwanger...maar als je zekerheid wil hebben doe je er nog een....en sorry ik kan vanaf hier niet zien hoe duidelijk het lijntje is misschien een foto van maken en op het forum zetten...

5. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Het moet zichtbaar zijn als de test inelkaar zit, anders is het gewoon niet zwanger.

6. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Tip: de volgende keer niet meer uit elkaar halen. Misschien kun je het over 2 dagen eens opnieuw doen? Succes!

7. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Je moet de test niet uit elkaar halen, de + moet in het venster komen.

8. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    dat is gewoon nog van de vloeistof van de test(het blauw dat zich met je urine mengt als je de test doet)
    dus deze mag je niet als positief zien.
    het plusje moet in het venster zichtbaar zijn.

groetjes tammy77

9. mona23

mona23 Niet meer actief

ok dankjewel voor jullie antwoorden. Mocht ik morgen of overmorgen niet niet ongesteld zijn dan maar weer een nieuw testje.

Deel Deze Pagina