hallo, Ik heb gister een gewone clear blue test gedaan, deze was negatief. Nu heb ik na ongeveer een uurtje de test uit elkaar gehaald. Nu was er net buiten het venster waar een plusje moet komen te staan een verticale streep te zien. In het schermpje stond een horizontale streep. Bij elkaar is dit een plusje, maar is de test nu ongeldig omdat de streep buiten het venster staat? Hopelijk is het duidelijk wat ik bedoel? Wat denken jullie
ik denk dat het niet de bedoeling is dat je de testen uit elkaar gaat halen....maar goed...het kan een indrooglijntje zijn....
ik heb vorige maand ook een + gehad...maar was helaas niet zwanger...maar als je zekerheid wil hebben doe je er nog een....en sorry ik kan vanaf hier niet zien hoe duidelijk het lijntje is misschien een foto van maken en op het forum zetten...
Tip: de volgende keer niet meer uit elkaar halen. Misschien kun je het over 2 dagen eens opnieuw doen? Succes!
dat is gewoon nog van de vloeistof van de test(het blauw dat zich met je urine mengt als je de test doet) dus deze mag je niet als positief zien. het plusje moet in het venster zichtbaar zijn. groetjes tammy77
ok dankjewel voor jullie antwoorden. Mocht ik morgen of overmorgen niet niet ongesteld zijn dan maar weer een nieuw testje.