hallo dames ik ben 9 weken zwanger en nu al onzettend last van mijn onderrug en heupen, ik vind dit wel heel vroeg en vroeg me af of er meer dames hier last van hebben in dit vroege stadium van de zwangerschap? groetjes ingeborg
Is wel vroeg ja, maar het kan bandenpijn zijn. Alles rekt natuurlijk toch uit. Ik had de eerste 3 maanden ook vaak lage onderrug pijn en een soort spierpijn in m'n billen. Bleek ook bandenpijn te zijn.
bedankt voor je snelle reactie ik heb idd ook dat het voelt al een soort spierpijn in mijn billen maar die pijn in mijn onderrug en heupen is soms niet te harden als ik aan 't werk ben ik werk in de schoonmaak en dat kan behoorlijk zwaar wezen en dan heb ik echt wel een paar dagen heel erg last en dat is natuurlijk best vervelend maar was het bij jou na drie maand weer over? groetjes ingeborg
Ja, bij mij was het na 3 maanden weer over. Ik hoop dat dat voor jou ook geldt! Nu heb ik nog wel rugpijn (wat hoger) als ik lang in dezelfde houding zit, maar voor de rest geen last meer tot nu toe. Je kan ook heel vroeg bekkeninstabiliteit krijgen he? Dus als je heel veel last blijft houden, wel even aangeven bij je VK. Daar kan je namelijk oefeningen voor krijgen die de pijn wellicht wat verlichten voor je.
oke volgende week weer een echo dan zal ik het dan wel ff bespreken ik had vorige week al gevraagt maar toen zei ze dat de botten ofzo soepeler gaan worden en dat het dan dus pijn kan doen groetjes ingeborg
ik heb ook vroeg last gekregen van bekkeninstabiliteit. ik ga daarvoor nu naar een bekkentherapeut, daar heb ik veel baat bij. en draag voor het vele lopen op mn werk zo'n speciale band. niet te veel en te zwaar en niet te lang achter elkaar aan, je moet het wat afwisselen.
hoi mari bedankt voor de tips daar heb ik wel wat aan ik heb ook zo'n band had ik nog niet aan gedacht ik zal em eens uit de kast plukken misschien help het groetjes ingeborg
je lichaam bereidt zich voor op een zwschap en dan kan je idd last kijgen van van alles en nog wat, bandenpijn lijkt me nog vroeg maar in principe begint je lichaam zich nu gewoon op te rekken!!