Voor 125 ging om een baby product mevrouw was 3,5 jaar actief Ze heeft me bewust een ander product gestuurd wie weet wat ik nu kan doen?
Oplossing eisen met een deadline. Of toch jouw product laten bezorgen of je geld terug (en daarna stuur jij het foute product pas terug). Zo niet, naar de politie gaan en aangifte doen van oplichting. En niet vergeten ook te melden aan MP zelf. Ben wel benieuwd wat jij had gekocht en wat ze daarvoor in de plaats stuurde.
Beschik je over adresgegevens van haar? Staat ze nog op marktplaats met advertenties? Mocht je haar adres niet hebben, dan wil iemand hier vast wel voor je bieden op een advertentie van haar. En dat diegene bij akkoord het wel zogenaamd bij haar komt ophalen..... Voor zulke hoge bedragen van 125 euro laat ik nooit iets bezorgen overigens van een Marktplaatsaankoop. Ik zorg dan wel dat wij het gaan ophalen. Vind het toch altijd een beetje tricky met Marktplaats.
Alle advertenties verwijderd stonden er veel op en leek heel betrouwbaar ze gaf haar telefoonnummer en nu blijkt dat dat haar woonplaats die ze aangaf 3 uur verder is dan waar ze m gepost heeft in beuningen.. bahbbah dat iemand echt moeite doet om je op te lichten bizar hoor niet eens niets sturen maar iets totaal anders
Meld het sowieso aan Mp. Verder heb ik geen idee wat je nog kunt doen. Het blijft een vorm van gokken om iets op Mp te kopen. Al helemaal als je het laat verzenden.
Ja melden aan mp en aangifte doen. Je hebt geld overgemaakt dus haar bank gegevens aan de hand daarvan kunnen ze vast iets. Alvast je mail verkeer uitprinten en afschrift van je bank printen voor je aangifte. Succes.
als je op mp zoekt naar melding doen dan krijg je een link naar de politie waar je digitaal (heel eenvoudig) aangifte kan doen. Mp zelf heeft dus niet een bestand oid met 'foute' verkopers. echt heel erg balen zeg,!!!
Je kunt inderdaad aangifte doen en een melding bij marktplaats. Alleen ben ik bang dat je het geld kwijt bent Dat is mijn ervaring in ieder geval. Succes! Echt vreselijk zulke mensen.
Jawel hoor. Ze hebben een zwarte lijst, waarbij ook IP adressen gecontroleerd worden. Dus als je iemand oplicht en vanaf dezelfde computer een nieuw account maakt, hebben ze je door.
Je kunt bij je bank aangeven, dat je het geld per ongeluk naar de verkeerde rekening hebt overgeboekt. Dan sturen zij 3x een bericht naar de rekeninghouder. Dit kan een paar weken duren. Daarna kun je de bank nog eens bellen en zeggen dat je de adresgegevens wil hebben, die bij het rekeningnummer horen, om het zo zelf terug te gaan vragen. Dit lees ik althans online...
waar is dat dan? het enige dat ik namelijk kon vinden toen ik eens opgelicht ben was dit stuk: Marktplaats - Help & Info
Haar aankondigen dat je haar naam en rekeningnummer zal gaan verspreiden als zijnde oplichster en dat dan ook daadwerkelijk doen via facebook bijvoorbeeld. Bijv in verkoophoekjes van omgeving Beuningen en die andere woonplaats die je door hebt gekregen, wellicht zijn er daar ook mensen die weten wie het is.
Denk dat je helaas weinig kunt doen. Jij hebt iets opgestuurd gekregen, dus jouw woord tegen de hare dat het een ander product is. Ze zal vast de track en tracé code nog hebben. Artikel is dus geleverd.
Nee Zo slim als ze dacht te zijn was ze niet dit artikel was 1,7kg echte artikel bijna 3 het kan er dus nooit in gezeten hebben maar ze heeft er echt over nagedacht triest persoon