Maandagavond is het zover! Nederland moet spelen tegen Italië! Wie gaat er ook kijken en wat denk je dat de uitslag zal zijn? Ik denk (hoop ) 2 - 1 voor Nederland! In de eerste helft voor NL 2 doelpunten en in de 2e helft voor Italië 1 doelpunt! Wat denken jullie?! Wie wint, wanneer en met hoeveel?
Nou, mij boeit het wel! Ik ga zeker kijken. Ben positief ingesteld, dus denk dat Nederland gaat winnen van Italie, met 1-0 (een laat doelpunt van Ruud van Nistelrooy, eind 2e helft). groetjes Liesbeth
Ik doe mee aan een EK pool en heb ook 2-1 voor Nederland voorspelt. Ik heb er het volste vertrouwen in dat Nederland gewoon wint. Ookal is het wel een beetje jammer dat Robben nu niet mee kan spelen...
Ik ga zeker kijken maar ik denk dat nederland gaat verliezen ( sorryyyyyyyyyyy!) maar Nederland is gewoon niet sterk genoeg.
Ik denk dat het 2-1 voor Italie wordt. Ik ben voor Nederland, maar ik denk dat ze het niet gaan redden dit EK
helaas zit Ned in een moeilijke poel maar wel goed voor ze. Moeten ze nog harder vechten ervoor om er te komen. Denk zelf dat (ik hoop het niet natuurlijk!) Italië wint
Ik ga echt niet kijken hoor. Vind voetbal onzin! Ik ben heel blij dat ik die avond mag werken! Sorry dames!
Ik denk dat Nederland verliest. Sorry maar denk dat Italie beter is. Maar ik ga niet kijken. Zit morgenavond in de schouwburg bij Najib Amhali!
wordt een gelijkspel dames! ik gok op 2-2 en nederland gaat in de laatste 5 minuten de gelijkmaker scoren.............. en mijn voorspelliing is.................. dat we in de finale staan samen met rusland. NET ALS 20 JAAR TERUG kan geen toeval zijn!1988-2008