Helllppp,problemen koelkast.

Discussie in 'De lounge' gestart door Ally, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo,dames

Wij hebben een ingebouwd keuken ,met een ingebouwde koelkast :rolleyes: ,
    het leek mooi,maar heb achteraf wel spijt,het is nu 2 jaar oud.
    Van af het begin is de koelkast de probleem geweest.
    Omdat de koelkast te ver naar achter was ,ging de thermostaat kapot,in 1 jaar tijd was de monteur ook al 3 keer geweest,maar 2006 geen problemen ,alleen als het warm is ,dan is er veel ijs op de achterzijde/kant.
    En nu sinds vorige week zie ik ook de ijs wat dikker worden.
    En vanochtend was het dus gebeurd,aan de onderkant lag een plasje water,blijkbaar ontdooit de ijs sneller dan het aan kan ,en vloeit het aan de achterkant de bakje over.

Wat moet ik doen,want een normale koelkast zou ik wel omkeren ,maar deze moet dan wel effe losgeschroefd worden,gisteren boodschappen gedaan ,koelkast is dus weer vol.
    En de vraag ,moet ik er een monteur bijhalen.
    Wie van de dames heeft dit ook meegemaakt,en wat is de oplossing.

Ally ](*,)

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Monteur erbij halen! zsm..
    En proberen zo veel mogelijk vocht op te vangen, want inderdaad een inbouw draai je niet zomaar even om.

Al je spulletjes in de vriezer (of als je geen vriezer hebt in een koelbox of naar de buurvrouw).

3. sim

sim Niet meer actief

zou ook een monteur erbij halen, succes!

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gelijk een monteur, zodat die ook kan zien waar het probleem ligt.

ik hoop dat je het snel opgelost hebt

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Monteur, zit denk ik niks anders op. Maar zo te horen kan de koelkast zn warmte niet kwijt, misschien zouden jullie een rooster ergens kunnen maken?

6. Er hoort nooit ijs te zitten op de achterwand van de koelkast, is dit wel dan is de thermostaat dus idd kapot, deze moet namelijk om de zoveel tijd ontdooien, waardoor er nooit meer als een klein laagje ijs op kan zitten, is dit dikker, werkt het niet goed...

Misschien word het dus een nieuwe! Hebben wij ook gehad bij mijn schoonmoeder

7. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    thanxxx
    meiden

Vanochtend was er geen water,ik heb er ook een teiltje onder gezet.
    IK denk dat ik ook een nieuwe ga halen,maar wanneer,het zal wel moeten als die helemaal stopt.

Ally

8. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik heb ooit hetzelfde probleem gehad en dachten ze ook dat het de thermostaat was<--- dit was dus naderhand NIET het probleem..
    bij mij sloot de deur nooit helemaal af waardoor er dus steeds ijs of water in kwam te staan.
    dit is misschien niet bij jou het probleem maar ik zou het zeker even na laten kijken ;)
    groetjes van Ramona

9. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Kan je de fabrikant niet bellen? Binnen 2 jaar heb je vaak nog fabrieksgarantie!

Deel Deze Pagina