Biedoorlog om foto's tweeling Brangelina door Onze redactie AMSTERDAM - Vijftien miljoen dollar zou er inmiddels geboden zijn voor eerste foto's van de tweeling van Angelina en Brad. Voor de eerste foto's van peuter Shiloh kreeg het koppel 'maar' een miljoentje of 4, maar inmiddels stelt dát bedrag niets meer voor. People Magazine en OK! Magazine zijn zo ver zijn dat ze vijftien miljoen dollar voor de baby's hebben geboden en de prijs nog steeds stijgende is. Jennifer Lopez en Mark Anthony verdienden met hun tweeling in januari nog maar vijf a zes miljoen dollar. Over inflatie gesproken... Hoogstwaarschijnlijk geven Brad en Angelina het geld dat ze met de shoot verdienen aan een goed doel. Dit meldt Dlisted.com Ik zal ze eens bellen en zeggen dat wij ook een tweeling verwachten! Whahaha
Vind zowiezo al dat gedoe rondom beroemt heden onzinnig. Zijn ook maar mensen en die kom ik genoeg tegen in mn omgeving. Als t nou een hele speciale diersoort was...ok Hoor je weer op t nieuws "die en die is zwanger!" SO WHAT? ik ook!
Aan de andere kant vind ik het opzich wel goed bij angelina en brad want van hun kun je verwachten dat ze met dat geld wel iets goeds doen. Dat kon je niet bij Jennifer verwachten. En tja beroemd zijn heeft zijn voor- en nadelen
De opbrengst van de foto's van hun dochtertje is naar een goed doel gegaan, dus dat verwacht ik nu ook wel weer.
Ze hoeven niks te vragen, ze krijgen het gewoon aangeboden. En ach, zij doen er tenminste iets goeds mee.
Als zij het inderdaad aan een goed doel schenken, vind ik het wel een goede zaak. Wel gestoord dat er zulke bedragen tegenwoordig geboden worden...
Voor wat minder mogen ze ook wel wat foto's van mijn baby nemen hoor, daar doe ik niet moeilijk over en je krijgt waar voor je geld !
Super gestoord, die bedragen.. maar ik snap wel waarom ze het doen. Nu zijn de foto's genomen en hoeven ze zich minder zorgen te maken om de paparazzi die in de struiken klaar liggen om de eerste foto van de Brangelina-twins te kunnen maken. En ze geven het aan een goed doel, ook nuttig. Volgens onbevestigde geruchten zou het gaan om twee meisjes en zouden ze Isla en Amelie gaan heten (naar de moeders van Brad en Angelina).
Haha ik kan me je reactie wel voorstellen Ik moet eerlijk bekennen dat ik nieuws over zwangere beroemdheden wel interessant vind.