Hallo, Ik wil graag een fotoshoot laten maken van mijn zoontje (9 maanden). Het liefst wil ik foto's zonder hele felle kleuren, of met 1 kleur en de rest zwart/wit. Wie weet een goede fotograaf in (omgeving) Groningen? Verdere ervaringen en tips zijn ook welkom! Weet niet zo goed wat ik het beste kan doen qua kleding, etc. Alvast bedankt voor het meedenken!
Home - Ellis Fotografie: Portretfotografie, Bruidsreportages, Kinderfotografie, Foto-Feestjes Niet duur, en prachtige foto's!
Fotostudio Pluk zit niet in groningen maar is niet heel ver weg. ze is begonnen met baby's en kinderen en doet intussen ook bruiloten. op der site staat een portfolio ze doet dit aan huis.
www.ronaldzijlstra.nl Hij heeft ons al meerdere keren gefotografeerd en wij zijn echt super tevreden over het werk wat hij levert. Hij heeft geen studio maar komt op locatie.
Mirjam Berghuis, ze heeft een geweldige bruidsreportage gemaakt, ,zwangerschapsshoot en een serie van onze dochter met 9maanden.
Rudi Wiersma in Zuidhorn, heeft onze trouwdag gedaan (nou ja, een van de twee fotografen in dienst, aernout steegstra) en ik zie ook altijd heel mooie studiofoto's daar, ook zwart-wit.
Bedankt! Heb al snel even de sites bekeken. Haha en nu komt het: wie moet ik nu kiezen? Ben wel ontzettend blij met alle tips. Ga nu vooral kijken naar portfolio's en stijlen, om te zien welke me aanspreken qua stijl.
IK heb ook nog een tip voor je . Pics & Zo Photography | fotografie zwangerschapsfotografie babyfotografie kinderfotografie gezinnen familie Niet duur en prachtige foto's .