geen eileiders maar wel overtijd

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door shaanntje, 12 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shaanntje

shaanntje Nieuw lid

12 mei 2016
    1
    0
    1
    NULL
    NULL
    hallo,
    ik heb een vraag vorig jaar 2014-2015 heb ik twee maal bbz achter de rug aan 3maand 1st verlies was 6augustus 2014 tweede verlies was 4augustus 2015 hele zware periode met zware depressie achter de rug ik heb dan achter deze operaties altijd mijn regels optijd gekregen nu ben ik deze maand 3dagen overtijd met paar keer eierstokken pijn ik voel ook dat ik men menstruatie niet krijg ;
    meestal voel ik dat op voorhand als deze opkomst is ...
    ik maak me zorgen wat zou het kunnen zijn ??
    zwangerschap is maar 1pct kans volgens de dokters omdat ik geen eileiders meer heb en zoiso ivf moet doen voor een kindje te kunnen krijgen .... ik hoop natuurlijk dat ik wel zwanger ben maar dat mag ik niet doen omdat die kans bijna onbestaande is natuurlijk ... ik heb even wat hulp nodig ...
    iemand die dit ook heeft meegemaakt of mij kan helpen ??:(

2. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Naar mijn weten kan je niet zwanger raken als je geen eileiders hebt, omdat het 'transport' naar je baarmoeder niet kan plaatsvinden. Maar ik ben geen dokter...

Al een test gedaan?

3. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Ik sluit me aan bij Suze, ook ik dacht dat dit niet mogelijk is. Hoop ontzettend voor je dat het wel kan.

Heel veel succes in ieder geval!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Zonder eileiders kun je niet zwanger worden. Eileiders zijn de verbindingswegen tussen je eierstokken en je baarmoeder. Zonder eileiders kan een eicel dus niet in je baarmoeder komen, hij kan niet worden bevrucht en hij kan niet innestelen.

Je kunt alleen zwanger worden met behulp van IVF of ICSI, omdat daarbij de eicellen uit je eierstok worden gehaald. Ze worden in het laboratorium bevrucht en een embryo wordt rechtstreeks in je baarmoeder teruggeplaatst. Bij dit hele proces heb je geen eileiders nodig.

Stress en ziekte kunnen zeker invloed hebben op je eisprong. Het kan dus zijn dat je eisprong deze keer later was of dat je geen eisprong hebt gehad, en dan zal je menstruatie later of niet komen.

Succes & sterkte!

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dit dus... sterkte iig en succes

Deel Deze Pagina