Ha dames, Ik ben eigenlijk opzoek naar lekkere comfortabele schoenen/sloffen etc voor in huis. Van die standaard sloffen van bijv. de van Haren vindt ik maar niks (veel te warm haha). Slippers kan wel, maar dat vinden m'n schenen niet fijn. Wat dragen jullie in huis? Is iets zoals dit fijn? Glerups dk pantoffels - - Leemans Schoenen
Ik heb nu ski sokken aan. Ook lekker warm. Maar mijn voorkeur gaat uit naar van die heerlijke warme sok sloffen. Bontje dr bij in... hmm heerlijk Vroeger had ik vaak van die dierenkop pantoffels. totdat mijn hond ze als partner ging zien
70 euro voor een paar sloffen???? Dan mogen ze wel heel lekker zitten Ik koop elke winter een paar van die spaanse sloffen voor een paar euro en die trek ik dan af en toe aan. Meestal loop ik gewoon op sokken of nog liever blote voeten. Voor de meiden koop ik wel altijd sloffen met een semiharde zool omdat ze anders vaak uitglijden op het laminaat.
's Zomers blote voeten, sokken of teenslippers. 's Winters sloffen (instappers). Heb nu deze; zag ze staan en ze zijn zo heerlijk fout dat ik ze mee moest nemen. Muilen | Scapino.nl
Nou die glerups sloffen lijken mij een afzetterij eerste klas als ik eerlijk mag zijn. Voor tachtig euries koop je wel wat beters hoor... Ik draag het liefst schoenen in huis. Vriendlief houdt daar niet van dus 's zomers draag ik teenslippers voornamelijk, en 's winters pantoffels ( i.v.m. Zweetvoeten vervang ik ze regelmatig)
In de winter sokken, in de zomer op blote voeten of mijn crocs teenslippers. Die lopen heel fijn omdat ze ook om de hakken vast zitten..... Nog even over de winter, Ben wel verwend hoor, we hebben vloerverwarming.
zomer blote voeten of gewoon sokken. Winter vaak " warme voeten sokken" van die wollen antislipsokken.. maar meestal gaan ze halverwege de avond uit omdat ik warme voeten heb
Ik heb nu van die furry sokken aan, in de winter heb ik van die cheap-ass (hoge) Primark pantoffels. Aan het einde van de winter zijn ze echt helemaal kapot en dan koop ik weer nieuwe. In de zomer loop ik vaak op blote voeten, maar ik heb het al snel te koud. Slaap meestal ook met sokken.
Ik loop graag op crocs. In sloffen krijg ik vreselijke zweetvoeten. Niet dat ze in crocs helemaal droog blijven, maar dat stoort me minder. Ev het voordeel vind ik ook dat je er zonder te bukken in en uit kunt stappen. (Ik ben nogal lui, haha.)
liever blote voeten of gewoon sokken....anti slip val ik juist omdat ik blijf 'haken' hihihi. mijn dochter loopt ook liefst op sokken of blote voeten, zoontje is apart...die wil alleen zijn schoenen aan hele dag door........als die ze uit heeft gaat hij panisch huilen, voetennn schoene aaahaaaan!! maja... sokken dus gewoon hier in huis. Heb sloffen geprobeerd, maar op een of andere manier werkt dat niet bij ons.
Zoon had sloffen zoals die van Giesswein afgelopen winter, kom even niet op het merk. Wij hebben cosyshoes van Falke, ook van wol maar niet te warm. FALKE slof CosyShoe |Sokken en Ondergoed bij de Officiële FALKE Winkel!
In de zomer heb ik deze Hotel-equip.nl » Gastenartikelen » Hotelslippers, echte badstof hotelslippers . Haha zie net dat je via deze site er wel 100 kunt kopen voor 57 euro. In de winter net als velen wintersokken over mijn eigen sokken.
Zomers vaak blote voeten of sokken. ,s winters gewoon een paar Spaanse sloffen. Verslijt ik vaak wel 2 paar per winter