De lijnen naar de studio zijn gewoon continu bezet, heb het al op verschillende momenten geprobeerd. Een keer zat ik in het hoofdmenu en ik drukte meteen 1 toen het nummer kwam, maar alle lijnen bezet, dat kan toch niet??
Het schijnt dat er veel al bellen voordat het nummer gedraaid wordt. Ik was aan het luisteren via mijn laptop maar er zit dus gewoon dik 5 sec vertraging tussen gewoon radio en laptop. Luister nu via telefoon maar dan kan ik dus echt pas bellen wanneer het liedje begint. Ik ga zo toch maar mijn radio van boven naar beneden halen :S
Het is mij ook niet gelukt om te winnen hoor helaas...gewoon belachelijk! Maar heb wel een mooi troostprijs, na 20 jaar, eindelijk een foto met kevin!
N vriendin van me is gister naar de backstreet boys geweest in de Qube! Meerdere keren gebeld en uiteindelijk er door
Ik heb ook heel vaak geprobeerd te bellen, de ene keer waren de lijnen meteen bezet,ede andere keer kwam ik wel in het menu, en ik ben er ook een keer doorgekomen. Toen kreeg ik iemand van de studio te spreken, die stelden wat vragen, en ik zat bij de laatste 10. Maar helaas heb ik niet gewonnen. Maar ik heb wel 2 hele leuke dagen gehad.
Wat is die Howie toch een knappert. Zou hem de hele dag wel willen knuffelen haha hij ziet er echt uit als een teddybeer
Wat leuk die foto's! Ik heb me ook suf gebeld, helaas niet gewonnen, had ik geweldig gevonden. Wat een mooie herinneringen aan BSB tijd!!
Ik baalde ook dat ik er niet bij kon zijn. Ze hebben ook maar een paar nrs. gedaan. De foto's maken een hoop goed